WIELKANOCNY OBRAZEK MALOWANY ROLKĄ

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was propozycję wykonania wielkanocnego obranka, takiego jak ten poniżej. Możecie wykonać również swój obrazek według własnego pomysłu.


Aby go wykonać potrzebowałam:


- rolek po papierze toaletowym
- kleju na gorąco
- kleju introligatorskiego  (np. Bambino)
- nożyczek
- farb
- pojemnika, na który wylewałam farby
- żółtych piórek
- kokardki na wstążkę
- ruchomych oczek
- kartek papieru A4 ( u mnie zielona i biała i pomarańczowa)
- czarnego flamastra
- patyczka laryngologicznego
- małego pomponika
- wielkanocne aplikacje, naklejki pisanek


Swoją pracę zaczęłam od zrobienia z rolek głowy zająca. Potrzebowałam na to 3 rolek po papierze toaletowym. Dwie z nich lekko spłaszczyłam. Z nich powstaną uszy, które klejem na gorąco najpierw smlejam ze sobą, a potem do okrągłej rolki, czyli głowy.


Do zrobienia kurczaczka posłuży nam okrągła jedna rolka.


Do pojemnika wyłożyłam farby i rozmieszałam patyczkiem.  


 Teraz czas na fun. W farbach maczamy nasze " stempelki" i odbijamy na kartce. Ja swoją A4 przecięłam na pół.




 U mnie powstały cztery kurczaczki i jeden zajączek.


Z pomarańczowego papieru wyciełam i przykleiłam ptaszkom dzióbki, a flamastrem namalowałam oczy.



 Zajączkowi przykleiłam ruchome oczy, pomponowy nos oraz kokardke. Flamastrem domalowałam pyszczek i wąsy. Kurczaczki dostały ode mnie po 2 piórka (skrzydełka). Na koniec przykleiłam obrazek na zieloną kartkę i nakleiłam wielkanocne pisanki i skorupki :)

Tak się prezentuje:






Komentarze

  1. Już wiem co będę dzisiaj robić z dzieciakami :) piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś u nas inspirację dla siebie :)

      Usuń
  2. Piękna kartka ;-) najprostsze zabawy są najfajniejsze...a z rolek można tworzyć różne dzieła (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Oj będziemy jeszcze tworzyć, bo nazbierało się tych rolek :-D

      Usuń
  3. Dziś sumiennie pozwiedzałam,przeczesałam Twój blog, jesteś bardzo pomysłową, kreatywną osóbką, a co do powyższej foto-relacji jest śliczna,porywająca, za sprawa piórek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Doświadczenie w pracy z dziećmi nauczyło mnie, że maluchy lubią łatwe i proste rzeczy. Tym bardziej, gdy np.pędzel można zastąpić zupęłnie innymi rzeczami np.Patyczkami kosmetycznymi czy korkiem po winie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pomysłowo :) my z rolek robiłyśmy różne rzeczy :) nawet album scrapbookowy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz