Serce z Zawijanych Kwiatków - Proste i Efektowne Walentynkowe DIY

Tym razem mam dla Was bardzo efektywną dekorację walentynkową, a mianowicie Serce z zawijanych kwiatków.

Swoje serce wykonałam na kartce z bloku technicznego i umieściłam w ramce A4. Można zrobić zwyczajne serce i ozdobić je zawijanymi kwiatkami i zawiesić na ścianie lub komodzie, jak wolicie :)



Potrzebujemy:

- kartki z bloku technicznego
- kolorowego papieru ( u mnie czerwony, żółty i różowy)
- papier ozdobny
- klej
- nożyczki
-szablon serca (ja mam pudełko po pralinkach)
- płytę CD, talerzyk
- ołówek
- ewentualnie ramkę na zdjęcie

  
Na początku na białek kartce obrysowujemy szablon serduszka.


  Następnie od płyty lub talerzyka obrysowujemy koła, najlepiej jeśli będą różnej wielkości i je wycinamy.




Teraz najważniejsza rzecz- musimy zrobić zakręcone kwiatki. Do tego celu potrzebne nam właśnie wycięte kółka.

 Zawinięte różyczki tworzymy poprzez cięcie ślimaków - zdjęcie poniżej.




W ten sposób wykonujemy pozostałe różyczki, podklejamy je od dołu..


 ...i przyklejamy je wypełniając serce.



 



 Gdy klej wyschnie, możemy nasze serce umieścić w ramce.

Tak się prezentuje nasze  zakręcone serce :)



 


Komentarze