LAURKA NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Witajcie!

Dzień Babci i Dziadka coraz bliżej. Na tę okazję przygotowałam propozycję laurki, którą możecie wykonać z dziećmi, a którą mogą one podarować kochanym dziadkom.


Potrzeba niewiele:

- kolorowy blok techniczny
- papierowe papilotki na muffinki
- klej
-nożyczki 
- ozdobne dziurkacze
- wydrukowane życzenia oraz napis Dzień Babci Dzień Dziadka ( ja znalazłam w sieci)



Kartkę kolorowego papieru zginamy na pół (baza). Z zielonego papieru wycinamy łodygę kwiatka i listki. Przyklejamy na kartkę.

Na górze łodyżki przyklejamy papilotkę na muffinki tak, aby kolor czy wzór był w środku (kwiatek). 

Z żółtego papieru wycinamy małe kółka i przyklejamy w środku kwiatka.

Wycinamy napisy i przyklejamy na kartkę, a życzenia wewnątrz niej.

Nasze kartki z kwiatkami z papilotek dla Babć i Dziadków są już gotowe. Dodatkowo możemy je ozdobić np. serduszkami wyciętymi przy pomocy dziurkacza ozdobnego z tym wzorem.
  
Możemy je również pozostawić "czyste" z samym kwiatkiem na środku :)


Komentarze

  1. Tyle fajnych pomysłów :0 laurki cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Takie są lepsze niż ze sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie laurki to świetna pamiątka, w szczególności jeśli robi je dziecko :) Ja bardzo lubię przygotowania do dnia babci i dziadka z dziećmi. One robią rysunki, ja dbam o praktyczne i potrzebne prezenty. Dla mojej babci, a ich prababci kupiłam coś takiego: https://www.pomocedlaseniora.pl/1209-siedziska-wannowe. Może nie jest to typowy prezent, ale wiem, że babci był bardzo potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, szczególnie że Dzień Babci i Dziadka się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem to się nawet nie pomyśli, jakie rzeczy można zrobić. Zwłaszcza dzieci są mistrzami w kreatywności. Tak jak ja wolę kupić swoim dziadkom coś, co wiem że się przyda. W takich sklepach jak https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow można zrobić udane zakupy. Różne szklanki, dzbanki, kieliszki, zobaczcie sobie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz