LEGO Technic Buldożer do zadań specjalnych 42163

BOMBKI AŻUROWE NA CHOINKĘ

Hej!

Mamy już listopad. Ja już odliczam dni do Świąt Bożego Narodzenia. Nie zdziwcie się więc, jeśli większość wrzucanych tu postów będzie dotyczyło właśnie tego tematu!


Mam mnóstwo pomysłów w głowie!  Kocham te Święta! Uwielbiam ich czar, dlatego będą przepisy kulinarne, propozycje książek, zabaw no i oczywiście dekoracji!!!!

Już teraz pokażę Wam moje zeszłoroczne bombki ażurowe. Wykonałam je z białego kordonka. Moczyłam go w kleju typu vikol wymieszanego z odrobiną wody i takim kordonkiem owijałam balon. Pozostawiłam do wysuszenia i ozdobiłam wg uznania.

W tym roku również planuję ażurowe ozdoby choinkowe. Jakie? Wszystko w swoim czasie! :)

A tymczasem...

Materiały:


Czas pozostawić  bombeczki samym sobie i dać im czas na wyschnięcie :)
 

Gotowe bombki ażurowe.
 



Pozostało dekorowanie :)
 






Komentarze