PRZYDASIE, CZYLI MTERIAŁY PRZYDATNE DO DEKORACJI I PRAC PLASTYCZNYCH I KREATYWNYCH

CZEŚĆ WSZYSTKIM!

  
 Dziś chciałabym Wam zaprezentować moje przydaśki, które wypatrzyłam i wyłowiłam na zakupach :) Ostatnio Biedronka wypuściła wiele fajnych przyborów szkolnych i kreatywnych ze względu na zbliżający się rok szkolny. 

Żal byłoby nie skorzystać, dlatego zaopatrzyłam się w to i owo. 

Wiele ciekawych materiałów można również znaleźć w sklepach z drobiazgami. Warto więc od czasu do czasu się tam wybrać :)

Poniżej prezentuję moje łowy! :)

BLOKI KREATYWNE




FILCOWE ROBÓTKI - SOWY
 


PISAKI 


PLASTELINA






TECZKA NA DOKUMENTY Z PRZEGRÓDKAMI 




FOLIA PIANKOWA, PAPIER KOLOROWY

 TAŚMA DWUSTRONNA, OZDOBNE KAMYKI


 FOREMKI 





FARBY AKRYLOWE


NAKLEJKI 





Z NICH JESTEM NAJBARDZIEJ ZADOWOLONA! :-)

Komentarze