Łamigłówki Pani Detektyw Sowy


Czy Wasze pociechy lubią rozwiązywać zagadki i łamigłówki? Jeśli tak, to mam bardzo fajną propozycję na lato od  Wydawnictwa TADAM, mianowicie "Łamigłówki Pani Detektyw Sowy", autorstwa Adama Święckiego. Pamiętacie bohaterów tekturowych komiksów dla najmłodszych owego wydawnictwa? Na blogu jakiś czas temu o nich pisałam. Jeśli nie - nie szkodzi, na dole wstawię linki do komiksów.

 A tymczasem przed nami świetna zabawa z jedną z bohaterek komiksów Adama Święckiego, Panią Detektyw Sową. Razem z nią dzieci przeżyją wiele przygód oraz spotkają bohaterów z serii "Trochę hałasu z głębi lasu". Z tą książeczką, na pewno dzieciaczki nie będą się nudziły. Sama książka ma duży format, a w środku na sztywnych kartkach, na dwudziestu stronach znajdziemy różnorodne zadania. 

Zabawa z książeczką rozwija kreatywność naszych pociech. Jest bardzo ciekawa. Dzieci będą miały za zadanie pomóc pszczółce odnaleźć właściwą drogę aby złapać misia (labirynt), odrysować symetryczną połówkę bohaterów, odnaleźć różnice, policzyć wszystkie rybki, które pływają w rzece, połączyć pasujące do siebie fragmenty żołędzia, odnaleźć cień lisa, czy narysować chmurki. Tego jest o wiele więcej! No i będzie całe mnóstwo kolorowania. A więc bohaterom możemy nadać zupełnie inne barwy niż te w komiksach. Od czego jest wyobraźnia? :) Motoryka mała tutaj sporo popracuje. Przyda się też skupienie i spostrzegawczość. :) 

Podoba mi się w książeczce to, że dialogi prowadzone są w dymkach, zupełnie tak, jak w komiksach pana Święckiego. Rysunki również nie odbiegają od ilustracji w komiksach.

"Łamigłówki Pani Detektyw Sowy", to świetny sposób na spędzenie czasu wolnego w domu, w podróży, na wakacjach. Pani Sowa przegoni nudę hen daleko! Razem z nią dzieci pobawią się w małych detektywów. Na pewno spodoba im się taka zabawa. 

Ja książeczkę polecam również jako prezent. Na pewno obdarowane dziecko będzie zadowolone :)






 Więcej na temat Łamigłówek znajdziecie TUTAJ
oraz na profilu FB

O komiksach pisałam:


Zaglądajcie i wspaniałości szukajcie :)



Za egzemplarz do recenzji dziękuję:




Do pokolorowania obrazków użyliśmy kredek BAMBINO

 

Komentarze

  1. fajny materiał dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne te łamigłówki duża trzcią mi się bardzo podoba czytanie przy okazji kreatywnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Są bardzo wyraźne i czytelne. Rysunki są duże. Wszystko fajnie skomponowane. Dzieciaczki będą zadowolone 😉

      Usuń
  3. Lubimy takie kreatywne zadania������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to świetna książeczka dla Was 😉

      Usuń
  4. Jak tak patrze na te zdjęcia to mi sie dziecinstwo przypomina :D te wszystkie malowanki, rebusy i inne questy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. To były piękne czasy. Uwielbiałam z takimi książeczkami spędzać czas 😊

      Usuń
  5. Przypomniałaś mi, że jako dziecko bardzo lubiłam to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie leśne klimaty są nam bardzo bliskie. Zapisuję sobie na listę na zaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Myślę, że zabawa z książeczką będzie udana 😊

      Usuń

Prześlij komentarz