"Nowe przygody Pluszowego Zajączka", Iwona Buczkowska

 Czy pamiętacie swojego ulubionego pluszaka z dzieciństwa? Ja miałam pluszowego morelowego króliczka z tęczowymi uszami i brzuszkiem. Był ze mną do piątej klasy. Później zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach. Przypomniała mi o nim książka, która otrzymałam od Wydawnictwa Bis [Współpraca barterowa].


"Nowe przygody Pluszowego Zajączka" 🐰🐇🐰


Autor: Iwona Buczkowska


To już drugi tytuł z serii, przygód Pluszowego Zajączka.To ukochana maskotka Jacka,najstarszego chłopca z rodzeństwa. Pierwsza część jest utrzymana w klimacie bożonarodzeniowym i już niedługo ją Wam pokażę.Rodzina powiększyła się o nowe dzieciątko i teraz Jacek musi przeprowadzić się do mniejszego pokoju. Jego dawny pokój zajmie młodsza siostra Gabrysia (ona również jest bohaterką pewnej książki 😊) oraz maleńki braciszek, Tomek. Jacek musi zrobić porządki wśród swoich zabawek. Przejrzeć, co musi wyrzucić.Tata sugeruje mu, aby zrobić miejsce na nowe zabawki i książki, a te, z których "wyrósł", z których już nie korzysta, oddał lub wyrzucił. 


Pluszowy Zajączek boi się, że jego najlepszy przyjaciel również się pozbędzie. Jednak czy to możliwe? Przez nieuwagę, zajączek wpada do worka z zepsutymi zabawkami. Jak potoczą się jego losy?


Przepiękna, pełna ciepła opowieść o sile przyjaźni oraz o tym, że dzielenie się jest piękne i może sprawić radość innym. 


Jestem zachwycona zarówno treścią książeczki, jak i barwnymi ilustracjami. Tych bohaterów warto poznać, a książki z ich przygodami mieć zawsze pod ręką. Mam nadzieję, że powstaną kolejne części z przygodami Pluszowego Zajączka. 



Polecam Wam lekturę bardzo serdecznie.❤️


 Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Bis 

Komentarze

Prześlij komentarz