"Przewodnik po sztuce pisania dla marzycieli. Jak zostać spełnionym autorem", Kelly Notaras

 Od dawna noszę się z zamiarem napisania książki. Myślę o książce dla dzieci, a raczej przygód jednej małej bohaterki. Zarys postaci już mama. Pomysłów na fabułę również mi nie brakuje. Tylko tego czasu brak. Pisałam już powieść obyczajową dawno temu. Napisanych na komputerze miałam już naprawdę sporo stron. Jednak, jak to z przedmiotami bywa, lubią się psuć. Tak też mój komputer pewnego dnia odmówił mi posłuszeństwa, a ja zdałam sobie sprawę, że nie zapisałam sobie nigdzie kopii mojego tekstu. Byłam wtedy zła na siebie i rozżalona, ale nie próbowałam napisać tej opowieści jeszcze raz.


Czytam regularnie, choć nie z taką częstotliwością, jak kiedyś. Jednak chciałabym zrealizować jedno z moich marzeń, jakim jest wspomniana wcześniej seria książek dziecięcych. W mojej głowie narodził się też pomysł na stworzenie ebooka. I kiedy tak myślałam o tym, emocje ręce wpadła książka Kelly Notaras pt. "Przewodnik po sztuce pisania dla marzycieli. Jak zostać spełnionym autorem". 



Poradnik to wspaniała mapa i instrukcja, jak napisać własną książkę. Jak wybrać swój gatunek. Autorka z 25-letnim stażem, udziela pomocnych wskazówek, jak swoje pomysły zamienić na gotową książkę. Jej sposób tłumaczenia jest dla mnie bardzo cenny. Podoba mi się, że autorka zwraca się bezpośrednio do czytelnika. Odnoszę wtedy wrażenie, jakby to, co chciała napisać, jest skierowane właśnie do mnie.



 Z książki dowiemy się, jak wydobyć z siebie motywację do pisania, jak stworzyć spójny konspekt, jak zacząć pisać, jak przenieść gotowy już rękopis na papier i opublikować go np. w formie self-publishing.To wspaniałe źródło wiedzy, o tym jak pisać i jak wydać swoją książkę, a przede wszystkim, jak czerpać przyjemność z pisania.



Jeśli nosicie się z zamiarem napisania własnej książki, a nie wiecie, jak się za to zabrać, brakuje Wam pomysłu, motywacji, ta książka na pewno Wam pomoże. Polecam zwrócić na ten tytuł uwagę 


Wpis powstał w ramach współpracy reklamowej barterowej z Wydawnictwem Zwierciadło.

 Dziękuję za egzemplarz do recenzji.

Komentarze