"Manga. Rysowanie twarzy i emocji"

 Kiedy słyszę słowo "manga" od razu przed oczami mam seriale animowane mojego dzieciństwa: "Pokemon", "Sara mała księżniczka", czy moją ulubioną "Czarodziejkę z Księżyca". Tę ostatnią bajkę wprost uwielbiałam. Mam z nią związane śmieszne wspomnienie, ale to może innym razem. 😉


Manga to charakterystyczny sposób przedstawienia postaci. Mnie zawsze śmieszyły wyrażane emocje bohaterów. Ich mimika twarzy, gęsty i ruchy.

Wydawnictwo Wilga wypuściła na rynek książkę pt. "Manga. Rysowanie twarzy i emocji" Studia Hard Deluxe.


Publikacja ma format A4 i zawiera ponad 800 przykładów stanów emocjonalnych postaci męskich i żeńskich: radość, złość, smutek, gniew, zaskoczenie i wiele więcej. Publikacja składa się z 4 rozdziałów. 


Wśród nich znajdziemy: Podstawowe techniki rysowania różnych wyrazów twarzy, wskazówki, jak rysować sześć podstawowych emocji, wyrazy twarzy w różnych sytuacjach oraz dodawanie szczegółów. Dzięki tej książce, rysunki mangi będą jeszcze lepsze i wzbogacone o więcej detali. 


Prawdziwa gratka dla fanów mangi. Z tą książką, jej miłośnicy, w prosty i przyjemny sposób, nauczą się rysować postacie oraz ich emocje. Wszystkie etapy (mimika, wyraz twarzy, wiek) są szczegółowo opisane i rozrysowane. Polecam, myślę, że fani mangi będą usatysfakcjonowani.


Wpis powstał w ramach współpracy reklamowej/barterowej z Wydawnictwem Wilga 

Komentarze