KSIĄŻKA NA ŚWIĘTA: Natka i niesforny elf (tom 3), Ruth Quayle - RECENZJA

Zauważyłam, że ostatnio "polubiłam się" z seriami książkowymi. Dotyczy to nie tylko publikacji dla dorosłych, ale i tych dla dzieci. Bardzo lubię poznawać nowe przygody bohaterów, których polubiłam. Tak jest chociażby w przypadku "Natki", której wydawcą jest Wilga.

 

Natka i niesforny elf

(Dostępna TUTAJ)


Autorką książki jest Ruth Quayle, zaś czarno-białe ilustracje wykonała Julia Christians. Są one pełne humoru i idealnie pasują do treści. Żadna inna Natka nie pasowałaby tu bardziej, niż ta, którą narysowała Christians.



Natka to kilkuletnia dziewczynka z głową pełną zwariowanych pomysłów. Mieszka wraz z rodzicami i starszą siostrą Niną. Jest uczennicą szkoły podstawowej.


Najnowszy, trzeci już tom, to przygody świąteczne, ale nie tylko. W pierwszym opowiadaniu, Natka szykuje prezenty dla najbliższych. Niestety, niesforny mały Elf, który jest ozdobą choinkowe, spłata dziewczynce figla.


 

 Później w klasie Natki, ponawi się nowy uczeń, z którym będzie próbowała się zaprzyjaźnić.

 


 Na końcu, w jej domu pojawi się mały kuzyn, którym rodzice nie pozwalają się zająć, choć ona sama uważa, że ma podejście do malucha. 🙂 Jednak nasza bohaterka z każdej opresji potrafi wyjść zwycięsko. 

 


Seria pt. "Natka" to bardzo ciekawa, pełna humoru książka, której bohaterką jest kilkuletnia dziewczynka oraz jej rodzina. Każdy tom opowiada o nowych przygodach oraz problemach, z którymi zmaga się mała bohaterka.

 


 Tekst ma sporą czcionkę, zdania są proste, a czytając treść, mamy wrażenie, że daną sytuację opowiada nam kilkulatka. Narracja jest tutaj pierwszoosobowa. Grafika również bardzo mi się podoba. Już nie mogę doczekać się kolejnych perypetii Natki. 

 

Serdecznie polecam! 💗

 

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu Wilga

Komentarze

  1. Moja córka bardzo polubiła książkę z tej serii "Natka i zbuntowany królik", więc myślę, że ta też przypadnie jej do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy spodobała by się mojemu 6-latkowi :D Jedno jest pewne: nowe książki znajdą się pod naszą choinką na 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię znam z widzenia, jednak mojej córce jeszcze trochę brakuje wiekiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz