"Jednorożec", Rafał Glina

Świąteczny HAUL zakupowy z Pepco

 Dziś szybciutko! Odliczamy czas do Świąt Bożego Narodzenia! Uwielbiam ten czas oczekiwania. Mam kilka planów na ozdoby i dekoracje oraz zabawy z dziećmi, aby umilić im ten czas. 🙂


 Wybrałam się ostatnio do #Pepco i zrobiłam zakupy. Udało mi się nabyć wiele ciekawych rzeczy, które posłużą mi do dekoracji domu na święta, zabaw z moimi dziećmi oraz  takich, które wykorzystam do naszych zdjęć i zdjęć na blog, czy jako pomoce w mojej pracy w przedszkolu. 🙂 

 

W tym roku postanowiliśmy zakupić choinkę na pniu. Widziałam wiele ciekawych pomysłów na jej dekorację. Nasza będzie ubrana w biało-srebrno-czerwone ozdoby. W pierwszej wersji, mieliśmy wykorzystać do dekoracji bombki szklane. Jednak przy naszym ciekawskim dwulatku i kocie, tak ubrana choinka nie miałaby racji bytu.😉🤦‍♀️ Boję się, że bombki, które mają kilkadziesiąt lat (bombki należały do babci), rozbiłyby się w drobny mak. Nie chce tego, dlatego choineczkę przystroimy w ozdoby drewniane i plastikowe. 

W #Pepco (to nie jest wpis sponsorowany) znalazłam kilka ciekawych ozdób, które wyglądają naprawdę ładne. Kilka z nich wykorzystam do dekoracji choinki, innymi udekoruję wianek z orzechów włoskich, który mam zamiar wykonać samodzielnie. 

 

Na powyższym zdjęciu widzicie nasze zakupy, a czy Wy robicie zakupy w tym sklepie? Jak będzie wyglądała Wasza tegoroczne choinka? 

Komentarze