Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

"Teraz Rowley! Ahoj, przygodo!", Jeff Kinney - RECENZJA

 Właśnie skończyłam czytać zwariowaną książkę dla dzieci. Podczas jej lektury bawiłam się świetnie i nie mogłam powstrzymać się od śmiechu. 


"Teraz Rowley! Ahoj, przygodo!"



Tekst/ Ilustracje: Jeff Kinney

Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Oprawa: miękka

Strony: 224

Przedział wiekowy: 6-14 lat

Data wydania: 2020



"Teraz Rowley. Ahoj, przygodo!" to przezabawna publikacja Jeffrey'a Kinney'a, która ukazała się pod szyldem Naszej Księgarni





Przeczytałam ją bardzo szybko, można wręcz powiedzieć, że połknęłam ją na raz. 😊 Serio, dzięki temu, że opowieść jest ciekawie opisana, w sporej czcionce i z dużą dawką humoru, nie odkładam książki tylko przeczytałam ją od deski do deski. 

 


Niestety, nie znam tej serii, nie czytałam "Dziennika Cwaniaczka", czego teraz bardzo żałuję. Nie spodziewałam się, że otrzymam książkę tak bardzo zabawną, z pozytywnie zakręconymi bohaterami, śmiesznymi ilustracjami. 


Muszę jednak napisać, że w książce "Teraz Rowley. Ahoj, przygodo!", zostały wplecione ważne sprawy, tj.chociażby segregacja śmieci.

Tak naprawdę tutaj, w tej pozycji książkowej, poznałam bohaterów serii. Ten tomik przedstawia Rowley'a Jeffersona, najlepszego przyjaciela Greg'a Heffley'a. 

 

Chłopiec wpada na pomysł, aby napisać książkę. Wciela więc swój plan w życie, no i pisze. Rowley tworzy swoją pierwszą powieść, której główną postacią jest Roland. W jego opowieści, przygoda goni przygodę i na nudę nie można narzekać. Greg jest jak jego prywatny krytyk. Wyraża swoją opinię na temat fabuły i bohaterów. Ma też jednak pomysł na reklamę oraz co zrobić, aby książka stała się popularna. Oczywiście, zyski będą dzielone na pół. 😊

 


W powieści Rowley'a nie zabraknie niezwykłych postaci, tj. wróżki, trolle, zły czarownik, nieszczęśliwy wampir i piękna elfka, Mała Syrenka, duch dziadka, mag z jednym okiem, pół człowiek, pół krowa oraz wielu innych barwach postaci. 


Tę książkę trzeba przeczytać. Już same wypowiedzi i porównania, których używa Greg, są bardzo zabawne i nie raz zdarzało się, że śmiałam się do książki! 🙂



Opowieści Rowley'a również niczego nie brakuje. Lektura "Teraz Rowley. Ahoj, przygodo!" to był wspaniale spędzony czas z książką. Bawiłam się świetnie.


To jedna zabawniejszych książek dla dzieci, jaką miałam przyjemność przeczytać. Jeśli Wasze dzieci lubią książki pełne humoru, serdecznie polecam ten tytuł!


Za egzemplarz

dziękuję



Komentarze

  1. Faktycznie, zwariowana! Nasza Księgarnia trzyma poziom od wielu lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zabawne książki, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz