KSIĄŻKA NA ŚWIĘTA: "Zimowa magia" - Pełne uroku opowiadania, dzięki którym odkryjemy magię zimy, Wydawnictwo Wilga

 Kto już chwyta za książki w zimowo-świątecznych klimatach? 🙋 Listopad to u nas właśnie taki czas, kiedy powolutku wchodzimy w klimat świąt. Potrzebujemy chyba wszyscy tej magii i ciepła, tym bardziej teraz, kiedy nic nie jest oczywiste... 

 

Jak co roku, tak i teraz, postanowiłam, że na blogu stworzę cykl pt. "KSIĄŻKA NA ŚWIĘTA". Do Świąt Bożego Narodzenia będę zamieszczać propozycje książek dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych utrzymane w klimacie zimowo-świątecznym. Wierzę, że wiele książek przypadnie Wam do gustu i być może sprawicie je na prezent sobie lub komuś bliskiemu. 🎄 Piszę o nich wcześniej także dlatego, abyście zdążyli z zakupami. 😊


Tytuł: "Zimowa magia"

Treść: opowiadania zbiorowe pod redakcją Abi Elphinstone

Tłumaczenie: Barbara Górecka

Wydawnictwo: Wilga

Oprawa: miękka

Strony: 400

Data premiery: 28.10.2020



Wydawnictwo Wilga nigdy nie zawodzi swoich czytelników. Ja należę do wielkich fanek książek wydanych przez to wydawnictwo. Jeszcze nigdy się nie rozczarowałam żadną publikacją. Kiedy zobaczyłam najnowszą propozycję książkową, od razu wiedziałam, że muszę ją poznać.




"Zimowa magia" to przepiękne, czarujące opowiadania pod redakcją Abi Elphinstone, które sprawdzą się idealnie jako lektura na zimowe wieczory. Już sama okładka skupia na sobie wzrok czytelnika na dłużej. Jest czarująca, bardzo klimatyczna i z miejsca zachęca do tego, aby poznać zapisane na stronicach książki opowieści.


 W środku znajdziemy opowiadania napisane przez 11 autorów. To opowieści, które idealnie wpisują się w zbliżający się czas. Co prawda, w środku nie znajdziemy ilustracji. Każde opowiadanie jest zdobione niewielkim obrazkiem aniołka, natomiast nie uważam braku obrazków w tej książce za minus


Opowieści są fascynujące, wciągające od pierwszych stron. Napisane są w pięknym stylu, a z jednego opowiadania do drugiego przechodzi się w sposóblskki i płynny. Każda zamieszczona tu historia, pobudza wyobraźnię czytelnika, malując tym samym wyjątkowe obrazy przed oczami.

 


 Przenosimy się w cudowny, zimowy, magiczny świat. Lodowy smok, Królowa Śniegu, pierniki i czekolada, wyjątkowe przyjaźnie no i mnóstwo śniegu...Interesujacych bohaterów i wyjątkowych sytuacji w tej książce z pewnością nie zabraknie.

 


Przygoda z książką była niesamowita i zachwycająca. Jestem bardzo zadowolona z publikacji, która wywołała we mnie wiele emocji. Jestem nią oczarowana i niemal pewna, że pozycja ta zauroczy czytelników w każdym wieku. Książka pomogła mi cofnąć się do czasów mojego dzieciństwa, kiedy zimy były prawdziwe: śnieg otulał wszystko białą kołderką, a mróz malował piękne wzory na szybach. Teraz już nie ma tak pięknych zim...

 

Gorąco polecam książkę, aby przeżyć niesamowite przygody w zimowej otoczce! Nie będziecie żałować.

 

 

Za egzemplarz dziękuję 

Wydawnictwu Wilga


Komentarze

  1. Uwielbiam takie piękne i klimatyczne książki, a jeszcze jeśli posiadają takie magiczne historie to już zupełnie przepadam 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, wydawnictwo Wilga ma świetne książki. Ja w tym roku przeczytałam już sporo świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dlatego nie lubię książek o świętach ;-) Ten klimat mnie drażni, ale z moich ust to komplement, bo jeśli mi się nie podoba, to znaczy, ze musi być fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię lukrowych i przesłodzonych historii. Natomiast takie, w których wiele się dzieje, fabuła jest ciekawa i emocjonująca to już tak. Ta jest świetna, pełna fascynujących przygód. I to książka w zimowych klimatach. Nie jest typowo świąteczna.

      Usuń
  4. Książka zapowiada się ciekawie. Niektórzy nie lubią klimatu świątecznego, a ja wręcz przeciwnie. Lubię takie historię. Napawają mnie wiarą i nadzieją, że warto ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki tak pięknie potrafią przenieść nas w świąteczne klimaty, kilka tytułów już czeka na półce, ale dopiero w grudniu się za nie wezmę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie zapowiada się ta książeczka lubię czytać książki z klimatem świątecznym mają w sobie tyle uroku, którego w rzeczywistości brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz