Rysowanie krok po kroku - Wydawnictwo Wilga


Od dziecka uwielbiałam rysować. Może nie byłam jakoś szczególnie utalentowana w tym kierunku, jednak rysowanie było jednym z moich ulubionych zajęć. Pamiętam, że był taki czas, kiedy w wakacje nie rozstawałam się z grubym zeszytem, w którym powstawały moje rysunki. Miałam kilka takich rysowników. Został mi jeden taki zeszyt, w którym rysowałam postacie z bajek itp.

Teraz nadal lubię rysować i przyznam się Wam szczerze, że tobie to dość często. Nawet codziennie. Rysuję moim synkom, ale nie tylko.  😊 Pracuję w przedszkolu, a umiejętność rysowania jest bardzo przydatna. Nie tylko do wykonania różnych dekoracji i ozdób. Przedszkolaki często proszą mnie, aby coś im narysować, więc im rysuję. Teraz "szlifuję" swoje rysowanie razem z dwiema książeczkami od Wydawnictwa Wilga.


"Rysowanie krok po kroku" to naprawdę świetne książki-poradniki, dzięki którym dzieci (ale nie tylko) w kilku prostych krokach nauczą się rysować zwierzęta, postaci z bajek oraz przedmioty, których rysowanie być
może do tej pory sprawiało trudność.


"Rysowanie krok po kroku. Koty, żaby i inne zwierzęta"
 (Dostępna Tu)

Publikacja przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy kochają zwierzęta i uwielbiają ich sylwetki przenosić na papier. W bardzo prostych ilustracjach krok po kroku nauczymy się rysować takie zwierzęta, jak kot, pies, biedronka, żółw.

 Do narysowania mamy blisko 40 zwierząt (ssaków, ptaków, gadów, plazów i owadow), a wszystkie sympatycznie przedstawione. 



"Krok po kroku. Smoki, roboty i inne różności" 


(Dostępna Tu


Tym razem dziecko nauczy się rysować różne postaci, także te z bajek, ale nie tylko. Dzięki instrukcje, bardzo szybko nie sprawnie narysuje rakietę, samochód, lody, rośliny itd.

Wspaniale propozycje dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Dla wszystkich, którzy są kreatywni i lubią rysować. To także ciekawa opcja dla tych, którzy chcą nauczyć się rysować. Zabawa jest przednia, a czas spędzony na rysowaniu, także wspólnym, dostarczy wiele radości. 


Dla mnie książki będą naprawdę pomocne. Nie tylko w domu czy w przedszkolu. Jestem również animatorem. Kiedy będę miała okazję malować dzieciom twarze, a one mają różne prośby (jednorożec, smok, krowa, delfin), będę mogła namalować im na policzku wyjątkowe obrazki, które nauczę rysować się dzięki tej książce. Zaproponuje również niektóre prostsze malutki Tośkowi oraz przedszkolaków. Myślę, że wszyscy będą zachwyceni. 😊 Polecam! 


Za egzemplarze
dziękuję Wydawnictwu Wilga

Komentarze

  1. Mamy w domu ze dwie podobne publikacje, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu posiłkujemy się podobnymi książkami, choć najbardziej lubię te rysunki stworzone przez Tygrysa samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz