KSIĄŻKI DO WYKLEJANIA DLA DZIECI. AŻ 3 PROPOZYCJE. WYDAWNICTWO HARPER COLLINS POLSKA

Nie znam dziecka, które nie lubiłoby naklejek. Moi chłopcy mają ich spory zbiór. Ja zaś mam swoje! 😉 Tak, tak. Ja również korzystam z nich, przede wszystkim w mojej pracy zawodowej, czy kiedy wykonuję jakąś dekorację, kartkę czy własnoręczny album. 

Kiedy sama byłam dzieckiem, kolekcjonowałam naklejki. Przyklejałam je do zeszytu, specjalnych albumów, lub trzymałam "luzem" do wymiany. Zbieranie naklejek było tak samo modne, jak zbieranie karteczek z notesów, do segregatora, czy żetony z chipsów. Kto z Was to pamięta? 😉

Dzisiaj popularność naklejek wcale nie zmalała, wręcz przeciwnie. Wciąż są one dodatkiem do różnych rzeczy, można znaleźć je w chrupkach, gumach do żucia, czy czekoladowych jajeczkach. Nie brakuje też gazetek i książeczek, w których jednym z zadań jest naklejanie naklejek. 


Dziś chcielibyśmy pokazać Wam 3 ciekawe książeczki od Wydawnictwa Harper Collins Polska, które wypuściło na rynek serię Książek do wyklejania z naklejkami wielokrotnego użytku.  

 Wszystkie dzięki śliskiej powierzchni stron, z których odklejanie naklejek nie stanowi żadnego problemu, ani ryzyka uszkodzenia kartki czy samej naklejki. Na każdej rozkładce, mamy krótki tekst opisujący daną scenkę, która pasuje do tła. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby dziecko stworzyło własną, wymyśloną przez siebie scenerię. 
Wydawca zaznaczył, że są to propozycje dla dzieci w wieku 3 lat, jednak ja myślę, że już dwulatek świetnie sobie z takim naklejaniem poradzi, tym bardziej, że naklejek i kartek nie da się tak łatwo porwać. 😉 Poniżej prezentuję Wam nasze książeczki:


Autor: Anna Babisz
Oprawa: miękka
Strony: 16 
Wiek: 7 lat






Autor: Marta Kruczyńska

Oprawa: miękka

Strony: 16

Wiek: 3-7 lat



Książeczki te są gwarantem doskonałej zabawy. Pomagają w rozwoju dziecięcej wyobraźni, twórczego myślenia, rozwoju mowy, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz motoryki małej. 

Autor: Marta Kruczyńska
Oprawa: miękka
Strony: 16
Wiek: 3-7 lat



Dziecko mając możliwość naklejania naklejek w dowolnie wybranym, przez siebie miejscu, tworzy scenkę, na której buduje własną opowieść. Nie nudzi się tak szybko, ponieważ za każdym razem przykleja naklejki inaczej. W różnych miejscach przykleja takich bohaterów, którzy mają się znajdować na danej planszy. Jedna rozkładówka, to jedna scenka, na której dziecko tworzy własny obrazek. Możliwość wielokrotnego użytku to wspaniały pomysł! Książeczki nie nudzą się tak szybko i nie lądują w kącie. Zabawa z nimi jest świetna. Polecamy!



Za egzemplarze dziękujemy







Komentarze

  1. Mimo, że mój chrześniak już nieco wyrósł już z naklejek, to jeszcze rok temu byłby takimi książkami zachwycony. :))) Estetyczne, ładne i przede wszystkim rozwijające wyobraźnię u dziecka. :))) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tych książkach z naklejkami. Wydają się być fajne dla dzieci.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak moje dzieci, a zwłaszcza córkę, opanowało szaleństwo na punkcie wszelkich wyklejanek, to była dla nich świetna zabawa, wciąż było jej im mało. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaki uwielbiają naklejki, bardzo fajne książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne książeczki, lubię takie z naklejkami a dzieci też pewnie ej lubią :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz