"Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Tom II, Dolny Śląsk", Wyd. Novae Res


Dolny Śląsk do dla mnie zupełnie obca kraina. Jeszcze nie byłam w tej części Polski, nie odbyłam podróży do żadnego z położonych na tym terenie miast. Nic jednak straconego, bo jak to mówią: "Co się odwlecze, to nie uciecze". 😉 

 Lubię przeglądać przewodniki podróżnicze. Dzięki nim mogę poczytać o miejscach, w których jeszcze nie byłam lub do których zamierzam pojechać z rodzinką. Dowiedzieć się wielu historycznych ciekawostek, legend, podziwiać zdjęcia wyjątkowych miejsc, zabytków, cudów natury. W Polsce jest tyle pięknych miejsc, które warto zobaczyć...Moim wielkim marzeniem jest zwiedzenie naszego kraju wzdłuż i wszerz. Czy mi się to uda? nie wiem. Natomiast mam na swojej mapce kilkadziesiąt miejsc, do których pragnę się wybrać.


"Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Tom II. Dolny Śląsk", to przewodnik w formie książkowej, autorstwa Grzegorza Sendereckiego. Publikacja ukazała się nakładem Wydawnictwa Novae Res

 Autor oprowadzi czytelnika po Dolnym Śląsku. Będzie to wyjątkowa podróż, bowiem ciekawostkom dotyczącym wymienionych miast, nie zabraknie filozoficznych wstawek. Przewodnik wzbogacony został o poglądy i wypowiedzi wielu myślicieli żyjących na przełomie wieków., którzy odwiedzili wymienione w publikacji miejsca.


Odwiedzimy takie miejsca, jak: Wrocław, Ślęża, Świdnica, Książ, Wałbrzych, Szczawno-Zdrój, Bielawę, Strzegom, Bolków, Krzeszów, Trzebnicę, Lubiąż, Legnicę, Legnickie Pole, Otmuchów, Paczków, Jelenia Góra, Zgorzelec, Żagań, Jawor, Świny, Lwówek Śląski oraz Lubań.


"Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Tom II. Dolny Śląsk" to przewodnik inne niż wszystkie. Bardzo ciekawa forma, interesujący tekst, który czyta się szybko i przyjemnie. Nabrałam ochoty na zwiedzenie kilku miejsc. Autor stworzył inspirujący przewodnik, który przypadnie do gustu nie tylko turystom, ale także pasjonatom historii Dolnego Śląska. Warto sięgnąć po tę pozycję, którą wzbogacono mnóstwem zdjęć. Trochę ubolewałam nad tym, że są one czarno-białe. Lubię kolorowe zdjęcia w przewodnikach. O wielu zabytkach nie miałam pojęcia, dlatego ciesze się, że mogłam poznać je chociażby w takiej formie. 
 

Książka idealna dla wszystkich lubiących podróże po Polsce, chcących lepiej poznać nasz kraj. Z pewnością przyda się tym, którzy pragną zwiedzić Dolny Śląsk i jego miasta. 

Na rynku dostępna jest także pierwsza część przewodnika zatytułowana "Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Tom I Wielkopolska i Kujawy". Ją również chętnie poznam przy nadarzającej się ku temu okazji. 😉

Polecam!

Przewodnik znajdziecie na stronie zaczytani.pl 


TUTAJ
 

Tytuł: "Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Dolny Śląsk, tom II"
Autor: Grzegorz Senderecki
Wydawnictwo: Novae Res
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Strony: 354
Rok wydania: 2020


Za egzemplarz dziękuję
Wyd. Novae Res


Komentarze

  1. Jak przewodnik, to idealna propozycja dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróż z ciekawej perspektywy, myślę, że spodobałaby mi się, chętnie ją odbędę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, nie czytałam jeszcze żadnego przewodnika, ale może pora to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to książka, która wpisywałaby się w to co czytam na co dzień. Tym razem sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as easy as 1---2---3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making money?

    Click here to launch the system

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz