Zabawki dla maluszka. Zestaw "Pastel Friends". Urocze sówki od Canpol Babies


  W czerwcowej edycji Blogosfery Canpol Babies zarejestrowane na platformie mamy mogły zgłosić się do testowania produktów Canpol z serii "Pastel Friends". Kiedy tylko zobaczyłam, jakie produkty można przetestować, od razu zgłosiłam nasz blog. Uwielbiam sowy, a to właśnie one w postaci zestawu pluszowych zabawek można było "zgarnąć" do testowania. "Komplet idealny dla Nikosia" - pomyślałam. Zgłosiłam się, cierpliwie czekałam i...udało się! Kiedy kurier dostarczył paczkę, a ja ją rozpakowałam, byłam w szoku. Spodziewałam się niewielkich zabawek, a tutaj dwie z nich są naprawdę spore, co bardzo nam się spodobało.😊


 W skład zestawu  "Pastel Friends" wchodzą zapakowane w folię cztery sówki w kolorach jasnego turkusu, szarości i żółtego. Razem prezentują się pięknie i pasują do siebie. Tosiek stwierdził, że do Nikosia przyleciała sowia rodzinka. 😉

Pluszowa zabawka interaktywna do wózka/ łóżeczka
"Pastel Friends"
(klik)


 Zabawka zaskoczyła mnie swoimi rozmiarami. Byłam przekonana, że jest mniejsza, a tu taka miła niespodzianka. Śliczna jest ta sówka! Przeznaczona dla dzieci od pierwszych dni życia [0+]. Brak drobnych elementów, które maluszek mógłby połknąć. Wykonana z wysokiej jakości, przyjemnych w dotyku, mięciutkich materiałów o różnorodnej strukturze, idealna do zabawy, potrafi zająć maluszka na długo. Stymuluje rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, słuchowej. Dostarcza wielu wrażeń sensorycznych. Nikodem najczęściej sięga właśnie po tę zabawkę z zestawu "Pastel Friends". Nic dziwnego, wszak oferuje ona wiele możliwości zabawy. Posiada:
  •  bezpieczne niewielkie lusterko
  • elastyczne gryzaki (dla nas super, ponieważ Nikoś jest w "fazie" ząbkowania 😉)
  • kolorowe wstążeczki bardzo dobrze przyszyte do maskotki, dziecko nie jest w stanie ich wyrwać
  • wszytą grzechotkę
  • wygodne wiązanie, dzięki któremu możemy przymocować maskotkę do łóżeczka, wózka, spacerówki czy fotelika.
Dziecko może bawić się zabawką na różne sposoby. Może nią potrząsać (wtedy usłyszy dźwięk grzechotki), może ją przytulać, a nawet gryźć! 😉


Zabawka nie zawiera Bisfenolu A (BPA Free).


Pluszowa zabawka z piszczkiem i gryzakiem
"Pastel Friends"
(klik)

 Zabawka przeznaczona dla najmłodszych dzieci [0+]. Jest naprawdę leciutka, przez co dziecko bez problemu utrzyma ją w rączkach. Kiedy maluszek zaciśnie na niej swoje paluszki, sówka wyda piszczący dźwięk, który wywoła na jego buzi uśmiech. Żółty ogonek sówki zaczepiony na wstążkę jest gryzaczkiem. Zabawka, tak jak poprzednia, jest śliczna, wykonana z miękkiego i przyjemnego materiału. Wolna od BPA. Dostarcza wrażeń manualno-wzrokowo-słuchowych.


Pluszowa zabawka z dzwoneczkiem 
"Pastel Friends"
(klik)

  Kolejna bardzo przyjemna zabawka, którą maluszek chętnie będzie się bawił. Ta sówka posiada dzwoneczek, który zwraca uwagę dziecka, stanowi jej atrakcyjny element oraz uniwersalny duży zaczep, który umożliwia nam zamocowanie pluszowej sowy w różnych miejscach. My najczęściej przyczepialiśmy ją do spacerówki.  Do ciałka sówki przyszyte są wstążeczki w różnych kolorach. Zabawka stymuluje słuch, wzrok oraz dotyk maluszka. Materiały, z którego wykonano tę sówkę, są takie same, jak jej "przyjaciół".😊

Pluszowa zabawka z pozytywką
"Pastel Friends"


  To ta zabawka najbardziej przypadła nam do gustu. Jest duża, mięciutka i ma to, co osobiście spodobało mi się najbardziej, czyli pozytywkę. Wystarczy pociągnąć za ogonek (sznureczek), aby usłyszeć przyjemną, uspokajającą melodię. Ta sówka towarzyszy nam, kiedy potrzebujemy się wyciszyć np. przed snem, ale zabieramy ją także na spacer. To także świetna interaktywna zabawka, która stymuluje wzrok, słuch dziecka, usprawnia także małe rączki (maluszek chwyta, potrząsa, ciągnie za sznureczek itp.). Dzięki zaczepowi, zabawkę możemy bez problemu przymocować do łóżeczka, nosidełka, wózka czy spacerówki.



 Canpol Babies to marka, z którą rozpoczęłam swoją przygodę w roli mamy. Nie zdarzyło się jeszcze, aby któryś z produktów (a było ich sporo), nie spełnił moich oczekiwań. Zestaw "Pastel Friends" to zabawki idealne i bezpieczne dla maluszków. Ich delikatne kolory nie rozpraszają, materiały są przyjemne i miękkie w dotyku. Wszystko wykonane na najwyższym poziomie. Nikoś solidnie się nimi bawił: szarpał, ciągał, gryzł, potrząsał. Żaden element zabawek nie uległ zniszczeniu, wszystko zostało na swoim miejscu. 😉 W tej serii dostępne są również wersje różowych sówek, ale są też misie. Komplet takich sówek to wspaniały pomysł na prezent dla maleństwa. Są naprawdę urocze, solidnie wykonane, bawią dzieci, więc myślę, że podarowanie ich maluszkowi, będzie strzałem w dziesiątkę. Razem z Nikosiem serdecznie polecamy! 😊




 Z tą "rodzinką", jak niebieskie sówki określił Antoś, nasza najmłodsza pociecha chętnie się bawiła. Sowy towarzyszyły nam podczas spacerów, w czasie podróży autem, a jedna z nich (duża sowa z pozytywką), pomogła zająć małego, kiedy zaczynał marudzić. Zdarzało się, że towarzyszyła mu podczas popołudniowej drzemki. 😉 





Za zestaw
"Pastel Friends"
dziękujemy


Komentarze

  1. Rzeczywiście są słodkie! Moje dzieci już na to trochę za duże, ale jakbym miała wybierać prezent dla jakiegoś maluszka, to już wiem, czego szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki, śliczne - szkoda że nie mam komu kupić. :) Albo do autka sobie taka sówkę fundnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to wszystko urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat z Canpol mam również sówki, mój synek bardzo lubił się nimi bawić, do dzisiaj wiszą. Lubię produkty z Canpol. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie. mamapiszerecenzje.blogsapot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze lubiłam produkty dla dzieci od firmy Canpol.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! U mnie były do wygrania :-) są prześliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są naprawdę urocze :) Fajnie, że Canpol ma tak szeroką ofertę w dobrych cenach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie są teraz zabawki dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo sympatycznie,a widzę ją pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonałe te zabawki. Jestem nimi zauroczona! Widać, że zostały one zaprojektowane i wykonane przez specjalistów, którzy dokładnie wiedzą, jak zapewnić najmłodszym bezpieczną rozrywkę. To bardzo ważne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak od siebie dodam że dobrym pomysłem jest kupowanie zabawek, które rosną z dzieckiem, mam na myśli posiadają kilka funkcji. Na przykład hulajnoga scoot and ride może być także jeździkiem , zabawka 2 w 1 , a koszt jak za jedną rzecz więc się to bardzo opłaca

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz