Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

KREATYWNE KSIĄŻKI NA WIELKANOC: Dwie propozycje wydawnice od RM



Jestem osobą kreatywną, uwielbiam wszelkiego rodzaju projekty DIY, rękodzieło itp. Świąteczne ozdoby i dekoracje najczęściej wykonuje sama. Lubię to, to moje hobby, które mnie odpręża. Sama wymyślam wiele rzeczy, ale korzystam również z gotowych inspiracji, jakie można znaleźć w sieci. Mam również w swojej biblioteczce półkę, na której poukładane stoją książki z pomysłami na prace plastyczne i projekty DIY. Wiele z nich wykorzystałam w pracy zawodowej z dziećmi, ale też w naszym zaciszu domowym. Do mojej kolekcji, dołączyły kolejne dwa ciekawe tytuły, tym razem z propozycjami na projekty wielkanocne. Publikacje ukazały się nakładem Wydawnictwa RM i są to: "Najpiękniejsze pisanki. Wzory i techniki oraz "Wielkanoc. Świąteczne dekoracje, prezenty, przepisy" .
 "Najpiękniejsze pisanki. Wzory i techniki"


Autor: Debotah Schneebeli-Morrell
Wydawnictwo: RM
Oprawa: twarda
Strony: 60




 Niewielka książka w twardej oprawie i kwadratowym formacie. Na 60 stronach, znajdziemy całą masę inspiracji na to, jak przyozdobić świąteczne jajka w różnych technikach (decoupage, wycinanki, tkanina), jak wykorzystać je do dekoracji w domu itp. Publikacja zaczyna się informacją dotyczącą wykonywania wydmuszek, poznany też rodzaje jajek. Dalej będą już bardzo kreatywne pomysły na dekoracje. Składają się na nie: czytelna instrukcja wykonania oraz piękne zdjęcia gotowych prac w kolorze, wzbogacone o grafiki wykonania krok po kroku.

Z tą publikacją wykonamy: jajka zdrapywanki, wykonane metodą "sgraffito", wieniec z jajek przepiórczych, czuprynki z rzeżuchy, jajka ozdobione wstążkami, pokrowce na jajka, girlanda z jaj, czekoladowe jajka, oraz wiele innych fascynujących pomysłów, które ogromnie mi się podobają. Na pewno zainspiruję się i kilka projektów wykonam na zbliżające się święta. Ogromnym plusem jest fakt, że do wykonania świątecznych dekoracji z jajek, możemy wykorzystać materiały, które praktycznie zawsze mamy w domu.



Książka dostępna na stronie Wydawnictwa RM
  TUTAJ.


 "Wielkanoc. Świąteczne dekoracje, prezenty, przepisy"

Autor:Tessa Evelegh
Wydawnictwo: RM
Oprawa:miękka
Strony: 64


 W kolejnej publikacji znajdziemy nie tylko inspiracje na wielkanocne ozdoby, ale także smaczne przepisy, pomysły na prezenty oraz dekoracje domu. Wszystko pięknie i czytelnie opisane, w towarzystwie sporej ilości realistycznych zdjęć krok po kroku oraz efektu finalnego pracy. Książka niezwykle kolorowa, mocno inspirująca. Z pewnością spodoba się każdemu, kto interesuje się projektami DIY, lubi dobrze zjeść oraz mieć oryginalnie udekorowany dom na święta. Niniejsza publikacja pokazuje: jak wykonać pachną kulę z tulipanów, jak i inne dekoracje z użyciem żywych kwiatów, jak zrobić ozdobę stołu w kształcie gniazda, jak pomalować jajka wybielaczem, jak barwić jajka łupinami z cebuli (nasz tradycyjny sposób 😉), jak wykonać geometryczne złocenia jaj, jak upiec ciasto owocowe, zrobić czekoladowe jajka z truflami i wiele innych.

Świetna propozycja, która bardzo mi się podoba. Przepełniona ciekawymi pomysłami, zachwycającymi fotografiami, szczególnie z kwiatowymi kompozycjami. Jest po prostu idealna! Jeśli lubicie tego typu publikacje, ten tytuł również Wam polecam!





 Książka dostępna na stronie Wydawnictwa RM
  TUTAJ.









Komentarze

  1. Super książki. Moja córka od najmłodszych lat korzystała z podobnych i do dziś chętnie robi różne rzeczy do swojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne książki sama chętnie bym się w takie zaopatrzyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo wielkanocnych inspiracji w jednym miejscu. Wyglądają ciskawi 😊🐰🐣

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pozycje, aż Ci zazdroszczę, tyle ciekawych pomysłów na świetną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki wyglądają na bardzo przydatne. Są ładnie wydane.
    Ja z tego wydawnictwa mam sprzed kilku lat ,,Pisanki i święconki", ja również polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe i przydatne inspiracje wielkanocne. Zwrócę uwagę na te książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem osobą, która lubi dekorować jajka na Wielkanoc czy ubierać choinkę na Boże Narodzenie. Wole wejść w tym temacie już na gotowe, dlatego te książki bardziej spodobałyby się mojej mamie niż mi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż wracają wspomnienia z dzieciństwa, kiedy to robiło się różne piękne ozdoby własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne te książki :-) mnóstwo obrazków i dużo zabawy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają na wyjątkowo przydatne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie książki, inspirują mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta o pisankach bym chciała. Druga mam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe ksiazki, szczegolnie przed Świetami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz