BLOGUJESZ? TESTUJESZ? PRZYŁĄCZ SIĘ DO CANPOL BABIES!


Zdjęcia: https://canpolbabies.com/pl/blogosfera

Dziś o pewnej akcji która na pewno zaciekawi świeżo upieczone mamy oraz mamy maluszków. Canpol Babies już po raz kolejny w swojej Blogosferze, stwarza możliwość testowania swoich produktów oraz organizowania konkursów, w których można je wygrać.  Bardzo chciałabym sprawdzić inne produkty Canpol Babies i przedstawić Wam wrażenia, podzielić się opinią, a jeśli produkt okaże się zadowalający - polecić go szczególnie rodzicom. Dla nas dobro naszych dzieci jest priorytetem, dlatego stawiam na jakość produktu. 

 W obecnej edycji, mamy możliwość testowania Zestawu Hello Little. W jego skład wchodzą: kubek z rurką sylikonową 400ml, śliniak zmywalny z kieszonką, bidon niekapek oraz miseczka antypoślizgowa z melaminy z uszami. Zestawik bardzo atrakcyjny i niezwykle kuszący!


Mam nadzieję, że z małym Nikosiem, uda nam się go przetestować 😉

Jeśli również jesteście blogujących rodzicem, lubicie testować produkty,  organizować swoim czytelnikom konkursy, Was także zachęcam do udziału w projekcie. Może wśród Was jest mama, która spodziewa się maleństwa lub która tak jak ja już się nim cieszy? Może chciałybyście opisać swoje wrażenia po testowaniu produktów? 

Jeśli tak, w takim razie wystarczy, że wejdziecie na stronę  Canpol Babies i w zakładce BLOGOSFERA, zarejestrujecie się i wypełnicie formularz zgłoszeniowy. Potem wystarczy już tylko czekać. Kto wie, może akurat to Wy będziecie testować kolejny produkt i podzielicie się swoją opinią? Ja już się zgłosiłam i czekam 😊
 Na stronie dowiedzie się wszelkich potrzebnych informacji. Napiszę jeszcze, że na testowanie produktu i napisanie recenzji, macie 30 dni. Myślę, że to dużo czasu i spokojnie uda się dokonać testu produktu i wyrobić własną opinię na jego temat. 😊 Zapraszam Was i zachęcam do podania informacji dalej.

Komentarze

  1. U nas już za późno, ale podeślę link znajomym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka to towarzyszy nam od pierwszych dni córki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam "Canpola" jeszcze z czasów, gdy moja siostra była mała, a minęło ponad 20 lat!

      Usuń
  3. To chyba całkiem znana firma. Moje siostry często korzystały z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nasza wyprawka, kiedy na świecie miał pojawić się Tosiaczek, składała się głównie z produktów Canpol Babies. Przy drugim synku było i jest tak samo :)

      Usuń
  4. Nikoś, ale ładne imię <3 Sama na nazwisko mam Mikoś, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co temat mnie jeszcze nie dotyczy :D Powodzenia w projekcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestuje. Na pewno się zgłoszę. Widziałam że udało Ci się testować zestaw Jungle, super! Na pewno się Wam przyda teraz :-)

    Ja dostałam się do organizacji konkursu i już się nie mogę doczekać aż wystaruje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało się, z czego bardzo się cieszymy :) Mam nadzieję, że uda się i tym razem. Życzę nam obu powodzenia! 😉

      Usuń
  7. Uwielbialam te firme. Uwazam ze jest naj. I pod wgl estetycznym rowniez

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie podam info dalej moim koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne gadżety, ładniutkie. Właśnie szykuję takie dla mojego malucha bo zaraz zacznie wcinać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Canpol Babies to firma godna polecania, mają wysokiej jakości produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mimo, że to nie ja korzystam z podobnych produktów tylko dzieci, ale za każdym razem sama z przyjemnością patrzę na takie "gadżety" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz