Emotikony - breloczki z masy solnej - DIY


Jakiś czas temu wykonałam breloczki z masy solnej na prośbę znajomej. Jej synek trafił do szpitala. Koledzy i koleżanki z klasy pamiętali o chłopcu odwiedzali go i przynosili kartki. Z tego powodu mama chłopca chciała klasie podziękować. Poprosiła mnie abym wykonała breloczki z masy solnej - emotikony :)

Każdy miał być inny. Z chęcią podjęłam się zadania i wykonałam te ozdoby :) Jak się później okazało, zrobiły one furorę wśród obdarowanych :)


Masę solną wykonałam według mojego przepisu (klik).

Kółka wycięłam przy pomocy większej nakrętki. Na górze zrobiłam dziurki na sznureczki.


Kółka wypiekałam przez ok 1-1,5 godz. w 100 stopniach. Trzeba obserwować, żeby za bardzo się nie przyrumieniły. Wystudzone pomalowałam na żółto. Gdy farba wyschła, narysowałam twarze i miny ołówkiem, po czym poprawiłam farbami akrylowymi.
 

Gdy farby wyschły, polakierowałam kółka z obu stron.

Następnie doczepiłam sznureczki.




Pozostało już zapakować gotowe breloczki w celofan i przewiązać wstążeczką...

I gotowe!

Rękodzieło, to jedna z moich wielkich pasji! Cieszyłam się więc, że mogłam wykonać coś własnoręcznie. Tym bardziej, gdy efekty cieszą innych :)

Komentarze

  1. Nigdy mnie nie ciągnęło do pracy z masą solną, ale te emotki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy zabawy z masą solną. Świetny pomysł na obdarowanie kolegów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne emotikony :) Cudny pomysł!
    Jak byłam mała, jadłam masę solną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent. A mnie ciągle mąż się skarży, że szuka kluczy - pomysł w sam raz na rozwiązanie jego problemów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow rewelacja lubie produkcje DIY.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ja z masy solnej robie anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł na zabawę z dzieckiem:) zapisuję do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra pomysł na wykorzystanie masy solnej :) aż uśmiech sam się pojawia na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudne są. Chciałabym jednego. Dwa. No, może trzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadalne byłyby pyszniejsze, ale z masy solnej są trwalsze. Nie wiem, co lepsze :-)

      Usuń
  10. Fajowe... i chyba rzeczywiście każdy inny. Brawo Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, wyglądają jak ciasteczka i to całkiem apetyczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyszły i są bardzo zabawne, szkoda tylko, że z masy solnej a nie z jakiegoś piernika, bo tak ładnie wyglądają a nie można ich zjeść.;-p

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszny pomysł na spędzenia czasu z dziećmi :) i od razu terapia zajęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. No szał ciał ... pozwolisz, że udostępnimy Twoją twórczość w naszym artykule :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz