Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

Folder scrapbooking na płyty CD i DVD - Wspomnienia z wakacji

Dzień Dobry!


 Dziś przychodzę do Was z moim pierwszym FOLDEREM NA PŁYTY CD/DVD.

Zrobiłam go z myślą o wakacyjnych zdjęciach. 

Troszkę ich się nazbierało i pewnie będzie ich więcej, dlatego żeby płytka z nimi nie leżała sobie luzem lub w zwykłym papierowym opakowaniu dołączonym do niej przy zakupie, zrobiłam własne opakowanie. Moim motywem jest woda :)

Poniżej prezentuję szybki foto-kursik :)




Materiały:

-sztywny karton na bazę (okładkę i kieszonkę); może to być z dużego bloku technicznego 
- papiery ozdobne
- klej
- nożyczki
- dodatki (naklejki, perełki, cyrkonie, wstążki itp.)
-taśma dwustronna
- linijka
- ołówek
- ozdobne dziurkacze


Z kartonu wycinamy prostokąt na okładkę. Mój ma wymiary 14cm x 28cm. Zaginam w połowie, każda ze stron ma wymiary 14cm x 14 cm.


Teraz robimy kieszonkę/ schowek na płytę.  Wycinamy z kartonu bazowego kwadrat o wymiarach 15cmx 15cm. Po bokach i od dołu odmierzam po 1cm i zaginam karton do środka. Otrzymamy kieszonkę o wymiarach 13x13.




Zaznaczam środek, z którego odrysuję i wytnę półkole, dla łatwiejszego wyjęcia płyty z opakowania.

W ostatniej chwili zmieniłam koncepcję i postanowiłam, że nie zrobię schowka tylko kieszonkę, aby płyta była widoczna. To da lepszy efekt.
Wyciełam ok. 5 cm z góry.


Zaczynamy oklejać i dekorować :)

Gotowy folder prezentuje się tak:



Zostawiłam sobie miejsce na wpis wspomnień, śmiesznej anegdotki, lub miniaturowego zdjęcia :)





Komentarze

  1. Wygląda świetnie! Zazdroszczę Ci, ja totalnie nie mam talentu do takich rzeczy.

    Pozdrawiam, a wolnej chwili zapraszam do siebie zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz