Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

SIERPNIOWE KSIĄŻKI MAMY

WITAJCIE!

  DZIŚ CHCIAŁABYM WAM PRZEDSTAWIĆ RANKING POLECANYCH KSIĄŻEK. TROCHĘ ICH JEST, A BĘDZIE JESZCZE WIĘCEJ! CO MIESIĄC NOWE PROPOZYCJE KSIĄŻKOWE  Z OPISEM I MOJĄ OPINIĄ OD CZASU DO CZASU! 

   SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!

1.  Patricia Scanlan

- "Wybacz i Zapomnij"
- "I żyli długo i szczęśliwie"
- "Cztery pory miłości"




 OPIS:

"Bestseller jednej z najpoczytniejszych irlandzkich powieściopisarek. Debbie Adams czeka ślub i… same kłopoty. Ojciec Debbie uparł się, że na wesele córki przyjdzie ze swoją drugą żoną, egoistyczną snobką, oraz z wiecznie nadąsaną nastoletnią córką. Debbie prędzej zdecydowałaby się na ślub w supermarkecie, niż zaproszenie całej ich trójki. W dodatku jej szefowa uwzięła się, żeby uczynić z życia Debbie piekło, a narzeczony zaczyna się wahać. Jeszcze chwila, a wesele stanie się pretekstem do tego, żeby rozpętać trzecią wojnę światową!"


"Debbie, świeżo upieczona mężatka, odchodzi od zmysłów na myśl o piętrzących się długach – swoich i Briana, który nie zamierza rezygnować z życia w luksusie na rzecz siedzenia na kanapie w miękkich kapciach. Ojciec Debbie dowiaduje się, że jego druga żona spodziewa się dziecka. On jest przeszczęśliwy, ona – przerażona. Czy ich małżeństwo przetrwa? A ponadto Connie, matka Debbie, właśnie poznała wspaniałego mężczyznę i chce sobie ułożyć z nim życie. Jednak rodzina potrzebuje jej teraz bardziej niż kiedykolwiek. Czyje szczęście Connie postawi na pierwszym miejscu: swoje czy bliskich? Przeczytaj jak, z końcem miodowego miesiąca, zaczyna się prawdziwe życie… "



"Nieplanowana ciąża, młoda mężatka, której związek sypie się po sześciu miesiącach od ślubu, nastolatka z zaburzeniami odżywiania, która nie chce się leczyć, oraz para z długoletnim stażem i jej tajemnice. Ludzie na życiowych zakrętach, skomplikowane związki, byłe żony, które potrafią czasem narobić niemało zamieszania. Rodzinne kryzysy, namiętność, tragedia oraz potęga miłości, która wszystko uleczy.
Pełna emocji i ciepła nowa powieść Patricii Scanlan to kontynuacja burzliwych losów bohaterów "Wybacz i zapomnij" oraz " I żyli długo i szczęśliwie".

   ODE MNIE:

  Muszę Wam powiedzieć, że książki naprawdę mi się podobały. Czytając poszczególne rozdziały, widziałam głównych bohaterów. Chętnie obejrzałabym ekranizację tej powieści. Można narzekać na grubość tomów i ilość stron ( 1 tom ponad 500 stron), ale muszę powiedzieć, że nie przeszkadzało mi to i nie zraziło do przeczytania kolejnych części! Książka porusza różne problemy, z jakimi borykają się bohaterowie. Na początku postać Debbie wydała mi się strasznie nudna. Młoda mężatka, która myślała, że ma moc i zmieni zachowanie swojego rozkapryszonego, rozpieszczonego i zadufanego w sobie narzeczonego, Bryana. Dobrze, że w ostatniej części wzięła się w garść. Ale jak najbardziej książki warte uwagi :)

2. Magdalena Witkiewicz, "Pierwsza na liście"


OPIS

"Historia przyjaźni, która po latach rodzi się na nowo, miłości, która wybucha gwałtownie i niespodziewanie…
 
  Opowieść o trudnych wyborach, które mogą podarować komuś życie, o przebaczeniu i zrozumieniu oraz o wielkiej nadziei i sile kobiet. Czy najbliższej przyjaciółce potrafiłabyś wybaczyć wszystko? Mimo tego, że zabrała Tobie to, co kochałaś najbardziej? A gdyby jej wybór okazał się błędem? A gdyby jej dni były policzone? Ina myślała, że przeszłość zostawiła daleko za sobą. Teraz jej życie przebiegało tak, jak sobie tego życzyła. Czasem zapraszała do niego mężczyzn, ale tylko na chwilę. Patrycja w każdej chwili mogła wszystko stracić. Los postawił przed nią najtrudniejsze z zadań. Jak w ciągu kilku tygodni nauczyć ukochane córki jak żyć? Karola musiała wziąć sprawy w swoje ręce. Wyruszyła w podróż aby odnaleźć pierwszą na liście. Odnalazła. Ale wraz z nią wróciły bolesne wspomnienia. Mimo niezagojonych ran, dawnych zdrad i upływającego czasu, przyjaźń powróciła. Powróciła z wielką mocą, która kruszy góry, sprawia, że niemożliwe staje się możliwe."

ODE MNIE:

 To pierwsza książka M. Witkiewicz, która trafiła w moje ręce. Przeczytałam jednym tchem. Nie mogłam inaczej, tak mnie wciągnęła. Opowieść o przyjaźni, która gdzieś się zagubiła, została zapomniana. Zawinił mężczyzna i zdrada najlepszej przyjaciółki. Ina przetrwała, dała radę. Ale w najśmielszych snach nie spodziewała się, że przeszłość wróci i zapuka do jej drzwi... Wspaniała historia o odrodzeniu przyjaźni, przebaczeniu, ciężkiej chorobie, wielkiej miłości córki do matki...

 3. Magdalena Witkiewicz, "Po prostu bądź"


OPIS

 "On był miłością jej życia, gdy go zabrakło, jej świat runął. Została pustka i jeszcze ktoś...W pobliżu zawsze był przyjaciel, któremu nie wolno było czuć (...). Zaopiekował się nią na dobre i na złe. Ktoś do nich dołączył, a on nadal trwał. (...) Miłość przychodzi bezszelestnie, nikogo nie uprzedza. Równie cicho odchodzi niezauważona."


ODE MNIE:

   Kolejna wspaniała książka M. Witkiewicz, CUDOWNA!!!! Opowieść o miłości, śmierci, prawdziwej przyjaźni na dobre i na złe. Z przyjaźni, z której narodzi się szczere uczucie. Muszę się przyznać, że powieść ta bardzo mnie wzruszyła. Tak się wczułam w fabułę, że uroniłam kilka łez. Ale byłam również szczęśliwa, że wszystko skończyło się szczęśliwie, w końcu czas leczy rany...

4. Sara Connell, "Surogatka. Jak moja mama urodziła mi syna"


OPIS:

"Przejmująca historia Sary Connell i jej męża Billa, którzy przez siedem lat starali się o dziecko. W tym czasie przeszli dwuletnie leczenie akupunkturą i siedem cykli sztucznego zapłodnienia z towarzyszącymi im trzema setkami zastrzyków, stracili dwoje bliźniąt w piątym miesiącu ciąży i przeżyli jedno wczesne poronienie. Kiedy już niemal porzucili nadzieję na dziecko, z pomocą przyszła im mama Sary. Sześćdziesięcioletnia Kristine Casey została matką zastępczą i w 2011 roku urodziła małego Finneana.
Autorka relacjonuje swoją długą i wyboistą drogę do macierzyństwa w bardzo intymny, szczery, ale pogodny sposób. Szczegółowo opisuje różne kuracje stosowane w leczeniu niepłodności oraz opowiada o wyjątkowej i silnej więzi, która wytworzyła się między nią a jej mamą.

Ta poruszająca opowieść dowodzi, że wszystko jest możliwe, gdy ludzi łączy bezwarunkowa miłość." 

 ODE MNIE:

  Zaczęłam ją czytać w zeszłym miesiącu. Trochę mi się przedłużyło, ale na szczęście przeczytałam i jestem nią zachwycona! Pełen podziw dla młodej kobiety Sary, która najbardziej na świecie chce zostać matką oraz dla drugiej - jej matki, która zostaje matką zastępczą. Ciężka droga w walce o rodzicielstwo, ból po stracie dziecka i światełko w tunelu, które daje nadzieję!

To tyle z sierpniowych lektur! Następne już we wrześniu! :-)

Komentarze

  1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz