Garaż na resoraki z autostradą - JAK ZROBIĆ? Proste DIY


Samochody to ulubione zabawki naszego synka. Niestety, te mniejsze czyli tzw. resoraki, walają się nam po całym domu. Antoś ma ich mnóstwo i żeby się nam tak nie gubiły, postanowiłam zrobić dla nich garaże z autostradą z której mogłyby zjeżdżać. Wykonałam pracę z materiałów, które miałam dostępne w domu. To naprawdę bardzo proste, a zabawy synek ma co nie miara!



Do wykonania garażu z autostradą potrzebowałam materiałów, które widzicie na zdjęciu:



Odmierzam długość boków pudełka po butach.



Długości te przenoszę na karton. Wycinam powstały pas.


Potrzebujemy 2 takich samych pasów tektury. 


Jeden posłuży nam za autostradę, drugi posłuży nam jako dolna sklejka.



Z tektury doklejam tylną ścianę...



Sklejam klejem na gorąco...






Rolki umieszczam w pudełku (w obu powstałych przegrodach). Aby nie wypadały, przyklejam je klejem na gorąco.

UWAGA!!! 

Klej jest naprawdę gorący. Moja chwila nieuwagi kosztowała mnie poparzeniem palca, dlatego uważajcie!





Gdy rolki są na swoim miejscu, górny pas (autostradę) maluję czarną farbą akrylową i pozostawiam do wyschnięcia.



Nie czekam sama... 😀



Białym markerem rysuję kreski na "jezdni".


Nasz garaż na resoraki jest już gotowy!



Czas na parkowanie aut...
😁





No i pierwsza jazda próbna!
Bziuuuummmm!!!!




Nie spodziewałam się, że takie "niby nic" spodoba się naszemu A.
Byłam przekonana, ze szybko znudzi się taką zabawką. Pomyliłam się! Tekturowo-rolkowy garaż jest w ciągłym użyciu.
 😀




A Wy lubicie tworzyć tego typu zabawki swoim pociechom?
Muszę Wam przyznać, że mi sprawiło to wielką radość! 
Jeśli macie starsze dzieci, polecam wykonać podobną zabawkę wspólnie. Będzie mega fun!
😊

Komentarze

  1. bardzo fajny garazz autostrada.
    Zabawa na 102.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dziecka, ale chyba podlinkuję Twój post paru dzieciatym koleżankom - zwłaszcza tej, która ma dwóch małych chłopaków i pewnie już zebrała niezłą kolekcję samochodzików ;)
    Garaże z rolek po papierze toaletowym to dla mnie mistrzostwo :D Opatentuj, bo wygrałaś w przedbiegach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że moje córki nie bawią się samochodami, bo pomysł zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam kiedyś podobny pomysł w czeluściach internetu. My mamy resoraki w pudełku i jest porządek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te garaże robią furorę, fajny pomysł na uporządkowanie samochodzików :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie garaże z papieru są lepsze nić plastikowe pudła

    https://emi-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz