Kwitnąca wiśnia malowana patyczkami kosmetycznymi

Dzieńdoberek!
Dziś u nas będzie "drzewkowo" :) Stworzyliśmy kilka kwitnących drzew przy użyciu farb, ale zamiast pędzla użyliśmy innych materiałów.
 Miałam przygotowanych wiele propozycji ,zarówno projektów plastycznych, przepisów kulinarnych, gier i zabaw, czy recenzji książek. Niestety, coś się stało z moim laptopem i cały pulpit po prostu znikł! Łącznie z folderem, w którym gromadziłam wszystko! :-( Tyle pracy i zdjęć przepadło... Było mi tak przykro, że myślałam, że się rozpłaczę. Niektóre materiały gromadziłam tygodniami. Spis zabaw, które wymyśliłam, projekty i zabawki sensoryczne. Ech... Żałuję, że nie zapisałam tego na dysk.

Tymczasem...

Na początek kwitnąca wiśnia malowana patyczkami kosmetycznymi 










 

Komentarze

  1. Jesteś bardzo pozytywną osobą :) Lubię ludzi, którzy potrafią z rzeczy codziennego użytku zrobić materiał do stworzenia arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ależ mi się miło na serduszku zrobiło :)

      Usuń

Prześlij komentarz