Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

WIELKANOCNE DIY- KWOKA I ZAJĄCZEK ZE STYROPIANU I SZNURKA



Święta wielkanocne zbliżają się małymi kroczkami, dlatego już w naszym domu zaczyna robić się twórczo. Właśnie skończyłam robić wielkanocne dekoracje. Zostały mi stożki styropianowe oraz kula - pozostałości po świętach bożonarodzeniowych. Pomyślałam, że zrobię z nich, jakąś ozdobę, ale tym razem, na wiosenne święta. Takim oto sposobem, powstała kwoka oraz zajączek wielkanocny ze sznurków i styropianu!
 Ich wykonanie, jest naprawdę proste, dlatego pomysłu można również spróbować razem z dziećmi, ale UWAGA!!! Do przyklejenia elementów, używałam kleju na gorąco. Najlepiej aby operowały nim osoby dorosłe z uwagą - można się poparzyć!

 Do tego projektu, potrzebowałam:

- małych styropianowych stożków
- niewielkiej styropianowej kuli
- kleju na gorąco w pistolecie
- sznutka
- nożyczek
- czerwonego, białego oraz szarego filcu (ja miałam tylko czerwony, dlatego wykorzystałam białą i szarą piankę)
- rychome oczka
- kolorowych wstążek 
- pompony
- ozdobnych elementów 

 
Zaczynam od kwoki.

Jeden stożek owijam sznurkiem. Aby nic się nie zsuwało, sznurek przyklejam klejem.


Z czerwonego filcu, wycinam: parę skrzydeł, ogon, grzebień i dziób, które przyklejam do stożka.



Na koniec, przyklejam elementy ozdobne.


Gotowa kwoka prezentuje się tak:


Teraz kolej na zajączka...
 

Wierzchołek styropianowego stożka ścinam i przyklejam kulę. Owijam sznurkiem, jak w przypadku kwoki.


Z folii piankowej wycinam uszy i przyklejam. Ozdabiam według uznania.


 Zajączek jest gotowy i może dołączyć do kwoki...

 
Jak Wam się podoba?

 

A Wy robicie własnoręcznie wykonane dekoracje świąteczne, czy wolicie kupić gotowe?





Komentarze

  1. Ale genialnie to wyszło :) ja nie robię sama dekoracji świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A może warto spróbować? Mnie takie DIY bardzo odpręża 😁

      Usuń
  2. Muszę z dziećmi porobić ozdoby wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! To świetna forma na wspólnie spędzony czas z dzieckiem 😊

      Usuń
  3. Wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy zajączek! Oczywiście, że wolę tworzyć własne dekoracje. Właśnie powolutku się za to zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło :) Trzeba pewnie sporo cierpliwosci, zeby tak dokladnie owinac wszystko sznurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiekszość robimy same ale mam słabość do porcelanowych zajączków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ozdoby DIY są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne rękodzieła! Bardzo lubię i podziwiam ludzi, którzy nie kupują gotowych dekoracji, lecz mają chęci, zdolności i czas, aby zrobić coś samemu. Bo to dużo większa satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dziś robiłam wianek na drzwi z sznurka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz