6 POMYSŁÓW NA ELEGANCKIE KARTKI WIELKANOCNE METODĄ SCRAPBOOKINGU



Wysyłacie kartki świąteczne czy już odchodzicie od tego zwyczaju? U mnie nadal to się zdarza. 😀 Jednym z moich hobby, jest scrapbooking, czyli metoda własnoręcznie wykonanych albumów i kartek (cardmaking). Ostatnio, wykonałam też kilka zakładek do książek, które pokażę niebawem. 😉


Dziś chciałabym pokazać wam kilka kartek, które własnoręcznie zrobiłam.  


Do ich wykonania użyłam:

- kartek bazowych
- papieru do scrapbookingu
- kleju
- tasiemek washi tape
- wstążek
- sznurka
- perełek, cyrkonii samoprzylepnych
- naklejek
- stempli, tuszy
- kwiatków papierowych i piankowych 
- koronki
- srapek
-drewnianych elementów
- dziurkaczy ozdobnych
- nożyczek

Natomiast kartki, prezentują się tak:



 Kartka nr 1
Zajączek


Kartka nr2
Kurczaczek



Kartka nr 3

Pisanki


Kartka nr 4

Zajączek ze stepmelka


Kartka nr 5

Czarna pisanka z piórkami i różyczkami


Kartka nr 6

Pisanki i motyle



Która kartka podoba się Wam najbardziej? 



Komentarze

  1. ciekawe kartki, też robimy takie i inne w pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kartka dla mnie najpiękniejsza, podoba mi się koronka i wiosenny deseń. Reszta również super, idealnie na święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne! Zawsze bardzo podziwiam taką cierpliwość co do robienia kartek. Są idealne, piękne a przy tym ręcznie robione. Ile czasu zajmuje Ci zrobienie jednej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczek wracamy, w każdym roku coraz więcej naszych znajomych trafia na listę osób, która dostaje małe dzieła sztuki. Wyszukiwanie fajnych wzorów to wspaniała zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne Wam wyszły te kartki! Takie kolorowe radosne! Ja jak zwykle przed świętami mam wielkie opóźnienie i kartki muszę kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu komentować... Toż to dzieła sztuki, naprawdę! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki.
    Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszły naprawdę piękne Kinga Ł

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow... prześliczne są :-D Najbardziej podoba mi się chyba 1 i 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Moja koleżanka z pracy uwielbia robić takie rzeczy. Podeślę jej twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak nie mam talentu do tworzenia prac artystycznych, tak w tym roku zmierzę się z tym wyzwaniem, zaplanowaliśmy jedynie własnoręcznie wykonane dekoracje na świątecznych stół. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz