TESTUJ PRODUKTY, ORGANIZUJ KONKURSY Z CANPOL BABIES



Jak na pewno wiecie, nasza rodzinka powiększyła się o kolejnego członka. Tosiaczek ma czteromiesięcznego braciszka. Moich chłopców dzieli różnica 3 lat. Wydawałoby się, że jest to niewiele, jednak przez te 3 lata bardzo wiele się zmieniło i mam tu na myśli gadżety, które ułatwiają życie niejednej mamie, jak i maluszkowi. W moim przypadku taką pomocą był laktator ręczny. Kiedy karmiłam Antosia, do odciągania pokarmu używałam laktatora, który był totalną porażką 😒. Po urodzeniu Nikosia, mąż od razu w przyszpitalnej aptece zakupił mi ręczny laktaror firmy Canpol, który poleciła mi sąsiadka z sali obok. Różnica  była niczym niebo a ziemia! Jestem z niego bardzo zadowolona i poleciłam go już niejednej koleżance. A tymczasem...


Chciałabym opowiedzieć Wam o pewnej akcji która na pewno zaciekawi świeżo upieczone mamy oraz mamy maluszków. Canpol Babies już po raz kolejny w swojej Blogosferze, stwarza możliwość testowania swoich produktów oraz organizowania konkursów, w których można je wygrać.  Bardzo chciałabym sprawdzić inne produkty Canpol babies i przedstawić Wam wrażenia, podzielić się opinią, a jeśli produkt okaże się zadowalający - polecić go szczególnie rodzicom. Dla nas dobro naszych dzieci jest priorytetem, dlatego stawiam na jakość produktu. 

 W obecnej edycji, mamy możliwość testowania Zestawu Jungle, w skład którego wchodzą: kubek treningowy, butelki oraz pluszowa przytulanka lemur.

Mam nadzieję, że uda mi się je przetestować.Z takim kubeczkiem spotykam się po raz pierwszy 😉. Jeśli również jesteście blogujących rodzicem, lubicie testować produkty,  organizować swoim czytelnikom konkursy, również Was zachęcam do udziału w projekcie. Może wśród Was jest mama, która spodziewa się maleństwa lub która tak jak ja już się nim cieszy? Może chciałybyście opisać swoje wrażenia po testowaniu produktów? 

Jeśli tak, w takim razie wystarczy, że wejdziecie na stronę  Canpol Babies i w zakładce BLOGOSFERA, zarejestrujecie się i wypełnicie formularz zgłoszeniowy. Potem wystarczy już tylko czekać. Kto wie, może akurat to Wy będziecie testować kolejny produkt i podzielicie się swoją opinią? Ja już się zgłosiłam i czekam 😊

 Na stronie dowiedzie się wszelkich potrzebnych informacji. Napiszę jeszcze, że na testowanie produktu i napisanie recenzji, macie 30 dni. Myślę, że to dużo czasu i spokojnie uda się dokonać testu produktu i wyrobić własną opinię na jego temat. 😊 Zapraszam Was i zachęcam do podania informacji dalej.


Komentarze

  1. Super sprawa z testowaniem produktów.
    Mając malucha w domu można mieć ciekawe gadżety i to dobrej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecamy serdecznie. Swietna sprawa z tym testowaniem produktow mojej ulubionej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie często widze że dziewczyny maja to u siebie i zawsze zastanawiam sie jak tam sie dostać;0 teraz juz wiem;0 świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już za duże dziecko, ale pamiętam, że kiedyś testowałam produkty innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę że się skusiłaś jednak :-) super! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, mam nadzieję że Ci się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,szkoda że już nie mam takich maluszków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, my też tam bierzemy udział, ale my zgłaszamy się do organizacji konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  10. My już trochę nie w tej grupie wiekowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami żałuje, że moje dzieci już takie duże, skusiłabym się na takie testowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty Canpol są naprawdę rewelacyjne :) Miałam kilka produktów, jak syn był młodszy i byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze dzieci nie mam, więc produktu prędko nie przetestuję. Życzę zdrówka i wielu pięknych chwil dla całej Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie widziałam ostatnio tą akcję :) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz