KSIĄŻKA NA BOŻE NARODZENIE: "PIEŚŃ GWIAZD. OPOWIEŚĆ O BOŻYCH NARODZINACH", Wyd. Promic


"Świat miał się zmienić na zawsze.
I stało się to niemal niepostrzeżenie..."

 
Boże Narodzenie, to dla mnie najpiękniejszy czas, na który czekam cały rok! Kocham te święta, m.in. za piękne kolędy, wzniosłą, ale i rodzinną atmosferę, zapachy, światełka. Jednak nie to jest w nich najważniejsze. Najważniejsze jest to, że na świat przychodzi Ten, Który zmieni bieg historii...Malutki Jezus narodzi się z w stajence. Jeśli jesteśmy ludźmi wierzącymi, pragniemy przekazać dziecku tę prawdę. Chcemy aby zrozumiało sens tego wielkiego wydarzenia. I tutaj z pomocą może przyjść książka, która nas ratowała już w niejednej sytuacji. Jeśli jej treść jest przystępnie wytłumaczona, a ilustracje są czytelne i atrakcyjne wizualne, połowę sukcesu mamy za sobą. Dziś chciałabym Wam pokazać najnowszą książkę Wydawnictwa Promic, które w przepiękny sposób opowiada o wydarzeniach, które miały miejsce ponad 2 tysiące lat temu w mieście Betlejem...

"Pieśń Gwiazd. Opowieść o Bożych Narodzinach", to niezwykła publikacja autorstwa Sally Lloyd Jones, która oczarowała mnie i zwróciła uwagę już swoją okładką. Piękna szata graficzna i mieniący się czerwony napis, był zapowiedzią wyjątkowej lektury dla dzieci i nie zawiodłam się. Kiedy Otworzyłam książkę, moim oczom ukazały się obrazy, które zapierają dech! Treści jest niewiele, przez co do lektury mogą zasiąść dzieci, które potrafią już samodzielnie czytać. Czcionka tekstu jest spora, co o wiele ułatwia czytanie. Treść jest przystępna, książkę czyta się z lekkością, ale i poruszeniem. Przynajmniej ja ją tak odebrałam. Autorka operuje pięknym językiem, wobec którego nie da się pozostać obojętnym. Choć treści nie ma w książce dużo, znalazło się w niej to, co najważniejsze. Dominują tutaj przepiękne ilustracje Allyson Jay. Ilustracje, to mało powiedziane. Dla mnie są to niezwykłe obrazy, które cieszyły moje oczy. Ba! Nie mogłam ich oderwać od stron, są zachwycające! Ta moc kolorów i widoczne pęknięcia, nadają im niebywałego charakteru.

"Pieśń Gwiazd. Opowieść o Bożych Narodzinach", to historia Bożego Narodzenia widziana oczami zwierząt i roślin (jeśli mogę określić to w ten sposób). Nie mogą się one doczekać, a kiedy nadchodzi ten moment, każdy przekazuje sobie tę radosną nowinę "Już czas! Już czas!" Począwszy od szumiących liści, poprzez zwierzęta leśne, morskie stworzenia, drobne owady na łące, czy potężnego lwa, wszystko na świecie raduje się, ponieważ na świat przybył "Dobry Pasterz".  Piękna opowieść o prawdziwej tajemnicy Świąt Bożego Narodzenia. Dla nas, to bardzo wartościowa publikacja, która pomoże przybliżyć starszemu synkowi sens tych świąt. 


Jeśli szukacie książeczki dla dziecka o tematyce Bożych Narodzin -
polecam naszą propozycję bardzo serdecznie!

Książkę znajdziecie


 Za egzemplarz 
dziękujemy


Komentarze

  1. Jest śliczna! nie widziałam jej jeszcze "na żywo", ale to co u Ciebie widzę i czytam bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje.
    Myślę, że dzieciakom ta książka przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i wartościowa książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka super się prezentuje :D Nawet sama z chęcią bym ją przeczytała ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki świateczne zawsze są u nas mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, wydawnictwo Promic! Bardzo cenię ich publikacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna książka - cos dla nas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. takiej opowieści jeszcze nie widziałam. Zupełnie inny punkt widzenia, myślę, że warto ją kupić do naszej biblioteki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ilustracje i ciekawa, zwierzęca perspektywa. Kiedy byłam dzieckiem zawsze zastanawiałam się, o czym myślą zwierzęta w ten świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewna, że moje córce się spodoba, zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna książka :) Idealna na przedświąteczny czas, a także by wytłumaczyć dzieciom czemu obchodzimy Boże Narodzenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna książeczka, oglądałam ją ostatnio w księgarni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz