Album Mamy i Taty - nasze wspomnienia dla dzieci zapisane w wyjątkowych albumach


Dziś chciałabym Wam pokazać dwa albumy. Są to niezwykłe albumy, które wprawiły nas w zachwyt! Pisząc "nas", mam tu na myśli mnie i mojego męża. Dlaczego? Sami się przekonacie. Czytajcie dalej... ;)


Wydawnictwo Wilga zaskoczyło nas ostatnio przepięknie wydanymi albumami dla Mamy i Taty.  


Tytuł: "Album mamy"
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: WILGA
Oprawa: twarda
Liczba stron: 96
Dostępna: TUTAJ

 
 "Album mamy" i "Album taty", to dwie wspaniałe księgi dużego formatu, w twardej oprawie z piękną grafiką. Kiedy każde z nas zajrzało do wnętrza "swojego" albumu, byliśmy zachwyceni. Naszym oczom ukazały się piękne i kolorowo ilustrowane strony, w które wpleciono bardzo ciekawe pytania dotyczące naszego życia. 



Oba albumy są w podobny sposób zaprojektowane i zawierają podobne treści. W środku MY RODZICE, możemy zapisać nasze wspomnienia, wkleić zdjęcia z dzieciństwa, czy wykonać rysunki. Tak zapełnione albumy stanowią bezcenną pamiątkę dla nas, ale przede wszystkim dla naszych pociech. Pytania zawarte w środku są skonstruowane w sposób, jakby zadawało je nam nasze dziecko, np. 

"Mamo, co możesz napisać o swojej mamie, a mojej babci?
"Tato, napisz kilka słów o moich wujkach i ciociach, a twoich braciach i siostrach. Jakie macie relacje?" 
 


Przywołując wspomnienia i zapisując je na kartach, możemy przekazać naszym dzieciom tradycje i wartości, które my sami wynieśliśmy z naszych domów.


W albumach możemy także: napisać, jacy byli nasi dziadkowie i jak my wyobrażamy siebie w tej roli za kilkadziesiąt lat, jacy byli nasi rodzice i jakie wartości nam przekazali, o czym pomyśleliśmy, gdy dowiedzieliśmy się, że zostaniemy rodzicami, czy pamiętamy śmieszne historie z udziałem naszych dzieci, w jakie zabawy bawiliśmy się w dzieciństwie (napisać reguły), czego baliśmy się jako dzieci. Możemy również namalować portret rodziców w kolorach, z jakimi nam się kojarzą, a także wkleić zdjęcia z wspólnych wakacji itp. Zapewniam, że tego wszystkiego jest o wiele, wiele więcej! Z tymi albumami jest co robić.  
 


Wypełnianie tego albumu sprawiło mi niezwykłą frajdę mąż obiecuje, że również się za to zabierze :-) Cudownie było przenieść się do okresu mojego dzieciństwa, wczesnej młodości oraz do czasów, kiedy poznałam mojego męża. Wiele zapomnianych momentów odżyło na nowo...
 


Wypełniając stronę, na której musiałam napisać, jak poznałam swojego męża również wróciło wiele miłych wspomnień, które "sprowokowały nas" do rozmowy, no i się zaczęło: "A pamiętasz....?", "A czy przypominasz sobie ten moment, gdy...?" Muszę przyznać, że to było niezwykłe! :)




Wyjątkowe osoby, marzenia, drzewo genealogiczne mojej rodziny, szukanie zdjęć, to była niesamowita i radosna przygoda. Dzwoniłam nawet do mamy z pytaniem czy jest jeszcze kilka zdjęć, które idealnie pasowałyby do albumu... myślę, że stworzy się z tego niezwykła rodzinna historia :)




Tytuł: "Album taty"
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: WILGA
Oprawa: twarda
Liczba stron: 96
Dostępna: TUTAJ



Myślę, że taki prezent ucieszyłby każdą mamę i każdego tatę. Dla nas taki album jest wspaniałą pamiątką, którą pozostawimy swoim dzieciom, a być może w przyszłości one pokażą je swoim itd. :) To byłyby takie nasze rodzinne księgi hi hi :) 

Dzień Matki już na nami, jednak zbliża się Dzień Ojca. Może warto wziąć pod uwagę taki album jako prezent? Co Wy na to? :)






Za wyjątkowe albumy dl Mamy i Taty
pięknie dziękujemy

 

Komentarze

  1. Przepiękny, bardzo wzruszający prezent i cudowna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda - pamiątka na lata

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa takie albumy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne albumy, które mogą być pamiątka swietną pamiątką po nas. ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne prezenty dla Mamy lub Taty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło sięgnąć do takiego albumu po latach, a i teraz widzę, że dużo frajdy jest przy wypełnianiu

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te albumy i bardzo chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki album to wspaniała pamiątka dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądają te albumy! Przy ich wypełnianiu nie dość, że może być świetna zabawa, to jeszcze wiele ciekawostek można spisać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja, ja ostatnio pytałam sie mamy kto był jej pradziadkiem i była już cisza ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz