"SŁONECZNE JUTRO" OSTATNIA CZĘŚĆ TRYLOGII KOLORY UCZUĆ E. BAUER

To już ostatnia część burzliwych losów Anny Kalinowskiej, bohaterki trylogii Ewy Bauer KOLORY UCZUĆ

"Słoneczne jutro" jawi się jako piękna, jasna, przejrzysta przyszłość. Czy rzeczywiście taka czeka naszą bohaterkę?




Tytuł: "Słoneczne jutro"
Autor: Ewa Bauer
Wydawnictwo: Szara Godzina
Liczba stron: 256
Oprawa: miękka 



Akcja w głównej mierze dzieje się w słonecznej Barcelonie, do której Anna przeprowadziła się wraz z synami. Postanowiła uciec od przeszłości, zawalczyć o lepszą przyszłość dla siebie i dzieci. Nie jest gotowa na spotkanie z Michałem, czego nie ułatwia jej siostra mężczyzny. Agata pisze i wydzwania do Kalinowskiej z prośbą aby odwiedziła Michała i go wsparła. 


Choć parę lat wcześniej Anna mieszkała i pracowała już w Hiszpanii, rozpoczęcie nowego rozdziału, tym bardziej z dziećmi, nie jest już takie proste. Odnawia kontakty, prosi znajomych o pomoc w szukaniu mieszkania i pracy. Bliźniaki czują się w nowym kraju obco, nie znają języka, tęsknią za Polską. Anna mimo wielu wewnętrznych rozterek i trudności jest zdeterminowana właśnie w tym miejscu rozpocząć nowy rozdział życia. 

 W moim odczuciu "Słoneczne jutro", to książka bardziej stonowana, spokojniejsza od poprzednich części. Jednak na brak ciekawych i zaskakujących wątków nie możemy narzekać.

Osobiście byłam pod wrażeniem determinacji młodej kobiety. Sama, z dwójką dzieci, musi zmierzyć się z różnymi problemami, którym musi sprostać. Przeszłość nie daje tak łatwo o sobie zapomnieć. Przyjdzie taki moment, kiedy Anna będzie musiała się z nią rozliczyć raz na zawsze. Czy znajdzie na to siłę? I czy wreszcie osiągnie zamierzony spokój, stabilizację i...miłość? Ostatnia część trylogii jest odpowiedzią na te i inne pytania, które w trakcie lektury będą nam cisnąć się na usta.


Ewa Bauer, autorka KOLORÓW UCZUĆ bardzo mnie zaskoczyła. Miałam już okazję czytać książki polskich autorek, które nie do końca mnie satysfakcjonowały, czegoś mi w nich brakowało, lub coś w moim odczuciu nie zgadzało się ze sobą. Po lekturze wszystkich trzech tomów Bauer, jestem usatysfakcjonowana. Otrzymałam to, czego wymagam od książek, po które sięgam: ciekawej, wciągającej fabuły, tajemnicy, oraz wzbudzenia we mnie emocji. Trylogia Ewy Bauer, to taki rodzaj lektury, które zapada w pamięć. Historie bohaterów są bardzo realistyczne, pisane przez samo życie. Takie publikację lubię poznawać, czytać i polecać innym! 

Nie pozostaje mi więc nic innego, jak zachęcić Was do zapoznania się z KOLORAMI UCZUĆ Ewy Bauer. Jeśli chcecie poznać te książki, odsyłam Was do strony Wydawcy tutaj ---> KLIK





Ze swojej strony pragnę podziękować 
Dominice Smoleń
która wybrała mnie na recenzentkę całej trylogii, a także Wydawnictwu Szara Godzina!


 

Komentarze

  1. Czyli warto sięgnać po poprzednie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety żadnej z trzech książek, ale widzę że muszę nadrobić - będą idealną propozycją na długą podróż autem , która niebawem mnie czeka (oczywiście jako pasażer :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książek tej autorki, chociaż czuję, że to nie do końca literatura dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz