Jesienny wianuszek z papierowego talerzyka z wiewiórką


Zauważyłam, że wpisy o tematyce plastycznej mają wielkie zainteresowanie, dlatego dziś coś stworzyliśmy. Chcemy się z Wami podzielić pomysłem na wykorzystanie papierowych talerzyków. Niby nic, a można stworzyć z nich naprawdę wiele ładnych dekoracji (także okolicznościowych i świątecznych). 

Jesień dobiega końca, powoli wchodzimy w okres zimowo-świąteczny, co swoje odzwierciedlenie będzie miało miejsce również w naszych pracach plastycznych. A ja się bardzo z tego cieszę, bo to jest taki czas, gdzie pole do popisu w tworzeniu dekoracji jest OGROMNE!!! Przygotujcie się więc na pokaźną dawkę zimowych i świątecznych ozdób i dekoracji plastycznych.

Tym czasem jedna z ostatnich jesiennych prac plastycznych - jesienny wianuszek z papierowego talerzyka z wiewiórką. Dekoracja banalnie prosta, a jaka efektowna!

Do jej wykonania będziemy potrzebować:

- papierowego talerzyka
- kolorowego papieru
- kolorowej bibuły
- nożyczek
- kleju
- sznureczka
- taśmy 3d

 Z papierowego talerzyka wycinamy środek. Powstałą obręcz owijamy kolorowymi paskami bibuły.


Ozdobiony "wianek" przewiązujemy sznureczkiem. Z brązowego papieru wycinamy szablon gałęzi i przyklejamy. Z papieru w jesiennych kolorach wycinamy listki i przyklejamy je do gałązek.
 



Z pomarańczowego papieru wycinamy wiewiórkę i przyklejamy ją do wianka przy pomocy taśmy 3D.
 

Jesienny wianuszek jest gotowy. Dodatkowo możemy go ozdobić kasztanami, orzechami lub żołędziami :)


Komentarze

  1. piękny i taki prosty do zrobienia muszę chłopaków zagonic ale do zimowego wianuszka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze mnie się wszyscy śmiali swego czasu, ze mam obsesję na punkcie papierowych talerzyķów . No ale co ja poradzę, że dają tyle różnych mozliwości ? ;) Wianuszek wyszedl slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wianek i świetny pomysł �� kradnę ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i może coś świątecznego na tej bazie zrobimy :) talerzyk jako rama - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ozdoba! Już mam pomysł jak na bazie talerzyka koła zrobić ozdobę świąteczną

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ozdoba! Już mam pomysł jak na bazie talerzyk zrobić ozdobę świąteczną

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz