PAPIEROWA PISANKA- WIELKANOCNA PRACA PLASTYCZNA Z MALUCHEM

 Trochę tu u nas kreatywnie, plastycznie i aktywnie, ale chyba o to chodzi. :) Dziś razem udało nam się stworzyć pierwszy projekt o tematyce wielkanocnej. Zrobiliśmy dużą pisankę na papierze. 




Wykorzystaliśmy:

- kartkę z bloku technicznego A3 (synkowi wygodniej jest działać na większej powieżchni; A4 to dla niego za mało :)
- klej
- nożyczki
-flamastry
- kolorowe pompony różnej wielkości
-cienką bibułkę
- żółtą wstążkę
- kredki świecowe



Na początku na kartce z bloku narysowałam szablon dużego jaja, który następnie wycięłam.
Na takim jajku zaznaczyłam kredką części do ozdabiania.

Dalej już działał synek.


















Pompony to ostatnio jeden z najbardziej ulubionych materiałów dekoracyjnych.


Na koniec z żółtej wstążki zawiązałam kokardę i przykleiłam na naszą pisankę.


:)

Komentarze

Prześlij komentarz