KIELICH - ORIGAMI MODUŁOWE

WITAJCIE!

Tak na biegu chciałabym pokazać Wam mój Kielich z okazji I Komunii Św. wykonany w technice origami modułowe.  Był on dekoracją stołu mojej najmłodszej szwagierki :)

 Wiem, do okresu komunijnego jest tyle czasu, jednak jak wcześniej wspominałam, będę tu wrzucać moje dekoracje, które wykonałam jakiś czas temu.

Jestem z niego ogromnie dumna!

Po pierwsze: wykonałam go sama, bez żadnych kursów, instrukcji czy podpowiedzi.
Po drugie: dekoracja była bardzo pracochłonna i zajęła mi mnóstwo czasu, ale myślę że było warto.

Bardzo mi się podoba i jeśli chodzi o wykonanie dekoracji z origami modułowego to właśnie ten kielich jest moją dumą i lubię się nim chwalić :)



Komentarze

  1. Rety! Musiało cie to kosztować sporo wysiłku i czasu! Piekne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! samo składanie modułów zajęło mi mnóstwo czasu. Cała koncepcja jak kielich ma wyglądać, jak to ze sobą połączyć.Kilka tygodni pracy :)

      Usuń
  2. Wcale mnie Twoja duma nie dziwi, bo wygląda naprawdę imponująco!!! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło genialnie. Też byłabym dumna z takiego dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zdolniacha z ciebie;) super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem co napisać. Masz ogromny talent, którego Ci zazdroszczę. Jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być dokładna :) dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Prześlij komentarz