piątek, 24 lutego 2017

Dinozaur malowany folią bąbelkową

W niedzielę 26 lutego przypada Dzień Dinozaurów. Ha! Nawet prehistoryczne gady mają swoje święto! :)
 Jakiś czas temu pokazywałam jak wykonać Dinozaura z rolki po papierze toaletowym. Wpis możecie zobaczyć TUTAJ
Teraz również z tej okazji przygotowaliśmy taką pracę plastyczną:


 Nasz dinozaur nie ma w sobie nic groźnego, a nawet jest cały w kropeczki :) 
Do jego wykonania potrzebowaliśmy:
-  folii bombelkowej ( u nas dwa rodzaje z mniejszymi i większymi kółkami)
-  kolorowego papieru
- kleju
- nożyczek
- czarnego flamastra
- farb plakatowych
- ruchomych oczek
Na początek kawałek folii pomalowaliśmy farbą. Antoś postawił na kolor żółty i zielony.
Folię o większych "oczkach" wykorzystaliśmy do ozdoby tułowia, a mniejsze oczka do kolców (?).
 Nasz Dino będzie w kolorze jasno zielonym. Na kartkę w tym kolorze przykładamy folię farbą do dołu i lekko dociskamy (można również zrobić odwrotnie - wtedy to papier kładziemy na pofarbowane bombelki :)
Kolce będą żółte, więc farbka będzie zielona :)




Ściągamy i pozostawiamy do wyschnięcia farbek.

 Teraz pora na naszego dinozaura. Na zielonym papierze namalowałam jego sylwetkę, zaś na żółtym kolce i wycięłam wszystko nożyczkami.

 Ciach...ciach...ciach... :) 


 Przykleiłam oko..


 Na kartce w wybranym kolorze przykleiliśmy dinozaura. 
Antoś wybrał fioletowy :)


 Na koniec przykleiłam kilka kolców.


 Nasz prehistoryczny zwierz jest już gotowy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz