czwartek, 12 stycznia 2017

PERSONALIZOWANE SERCE Z OKAZJI CHRZTU ŚW - JULIA

WITAJCIE!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać spersonalizowane serduszko, które wykonałam z okazji Chrztu Św. Julii.

A prezentuje się ono tak:

Projekt:



Oraz gotowy wydruk w ramce:


Ostatnio bardzo mi się spodobało takie projektowanie. Głowę mam pełną pomysłów! :) 

Oczywiście wymaga to sporo pracy i jest czasochłonne, ale warto!

Takie serduszka, to super prezent dla bliskich i znajomych. Na pewno ucieszy obdarowane osoby. Wiem, bo widziałam najpierw to niedowierzanie w oczach, a potem zachwyt i szeroki uśmiech (mówiąc nieskromnie). 

Teraz już wiem, że taki prezent na pewno ucieszy moich bliskich. Dlatego postanowiłam obdarowywać ich takimi KARTKAMI -SERDUSZKAMI (ale i nie tylko bo wykonywałam już inne szablony) na różne okazje. 

Na pewno nie okażą się prezentem nietrafionym :-D   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz