Mech Boby Fetta od Lego Star Wars

PAŹDZIERNIKOWE KSIĄŻKI DLA DZIECI


WITAJCIE!

Dziś jak co miesiąc przychodzę do Was z książkami dla dzieci. Jak wiecie, czytanie dziecku jest dla mnie bardzo ważne, a wiek dziecka nie ma dla mnie znaczenia. Naszemu Tosiowi czytamy od pierwszych dni jego życia.


Jedną z ulubionych bajek synka jest TUPCIO CHRUPCIO. Kiedy dowiedziałam się, że bajka ta jest w wersji książkowej i to w seriach - od razu popędziłam do biblioteki. Wypożyczyłam wszystkie części, jakie znalazłam na półce.



 Autorką książeczek o myszce jest Eliza Piotrowska.  Ilustracje Marco Campanellego są naprawdę piękne i kolorowe. Sprawiają, że sympatię do myszki poczujemy od "pierwszego spojrzenia". :) Całą serię wydało Wydawnictwo Wilga.

Kim jest Tupcio Chrupcio?


To urocza przesympatyczna myszka, zmagająca się z problemami dnia codziennego.  Każda książeczka to inny temat i problem do rozwiązania.


W SERII MAMY:

 - Tupcio Chrupcio Kapryśna Myszka
-Tupcio Chrupcio ma rodzeństwo
- Tupcio Chrupcio nie chce jeść
-Tupcio Chrupcio nie chce spać
-Tupcio Chrupcio dbam o zęby
-Tupcio Chrupcio Żegnaj pieluszko!
-Tupcio Chrupcio Przedszkolak na medal
-Tupcio Chrupcio Ja się nie boję!
-Tupcio Chrupcio Umie się dzielić
-Tupcio Chrupcio urodzinowy prezent
-Tupcio Chrupcio Nie dam sobie dokuczać!
-Tupcio Chrupcio Idę do lekarza

Książeczki mogą być też podpowiedziami dla rodziców w kwestiach wychowawczych (postawa Mamy Myszki i Taty Myszki). Łatwiej nauczyć dziecko pewnych zachowań i przyzwyczajeń gdy za przykład do naśladowania wybierzemy ulubionego bohatera z bajki. To bardzo pomaga :-)



















 

Osobiście jestem tą serią zachwycona. Razem z synkiem poznajemy nowe przygody Tupcia!

Polecam te książeczki z całego serca!

Komentarze

  1. Mamy u siebie książeczkę "Tupcio Chrupcio" nie chce jeść" - a teraz planujemy również zakup tej o przedszkolaku :) Fajnie, że można wybrać sobie z całej serii te tytuły, które są adekwatne do naszej sytuacji/problemów naszego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. U nas właśnie się zaczynają niektóre, a książeczki, fajnie obrazują całą sytuację i tłumaczą w prosty sposób, że każde dziecko zrozumie przesłanie :)

      Usuń

Prześlij komentarz