czwartek, 22 września 2016

BOMBKI KUSUDAMA

HEJ! HEJ! HEJ!



    Na dworze coraz zimniej, T-shirt i szorty można powoli chować do szafy. dziś RÓWNONOC - astronomiczna jesień. 

    Jesień, jesień, a w mojej głowie już ZIMA, a konkretnie ukochany przeze mnie czas - Święta Bożego Narodzenia! Uwielbiam ten czas! Płynące w radio świąteczne piosenki "Last Christmas", dekoracje świąteczne w sklepowych witrynach,  migające lampeczki! Och! Ach! I w tym czasie tylko śniegu brak!

   Już od TERAZ, będę Wam prezentować moje pomysły na Świąteczne ozdoby i dekoracje, podzielę się z Wami moimi przepisami na dania na wigilijny stół, ale i nie tylko :-) 

  Dzisiaj chcę Wam pokazać moje bombki wykonane w technice KUSUDAMA. Polega ona na sklejeniu ze sobą kwiatów, które robimy właśnie w tej technice. 

 Jeśli nie wiecie jak wykonać taki kwiat, pomocny okaże się filmik, który znajdziecie TUTAJ lub mój FOTO-KURSIK
TUTAJ


  Każdy płatek jest wykonany z pojedynczego kwadratu. Gotowy kwiat dekorujemy wg własnego uznania, lub pozostawiamy bez dekoracji.








   To trochę pracochłonna robota, ale uwierzcie mi - są one bardzo piękne i szykowne! 


Ja bombkę sklejam w ten sposób, że  najpierw robię połówki (2po 6 kwiatów w każdej), następnie łączę je ze sobą klejem typu Vikol.













  
Będą wyglądały pięknie na choince i  od razu rzucą się w oczy :-) Świetnie sprawdzą się do dekoracji okna, a także stanowią wspaniały nietuzinkowy prezent lub dodatek do niego! 



A jak wyglądają Wasze bombki kusudama? Robiliście? A może spróbujecie? Dajcie znać, lub podzielcie się fotkami!

POZDRAWIAM!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz