KARTKA DO POWSTAŃCA

  

 Na pewno słyszeliście o akcji KARTKA DO POWSTAŃCA. Mnie ona bardzo zaciekawiła.   

  W tej akcji chodzi o to, aby wysłać bezpłatną kartkę Bohaterom Powstania Warszawskiego, którzy są jeszcze wśród nas i podziękować im za ich poświęcenie, odwagę i heroizm. 



Od zawsze Powstanie Warszawskie budziło moje zainteresowanie. Przeczytałam na ten temat wiele książek, obejrzałam kilka filmów i dokumentów, słuchałam audycji radiowych (często wieczornych), gdzie można było wysłuchać wiele opowieści osób walczących i cywilów, zwiedziłam również Muzeum Powstania Warszawskiego. Dzięki tym ludziom, dzięki ich ofierze, my i nasi bliscy możemy żyć w wolnym kraju. Ja jestem IM za to wdzięczna. 
   
Darzę ich wielkim szacunkiem. Gdy moje dziecko będzie starsze chcę, aby poznało historię powstania i będę się starała mu o niej opowiedzieć, przeczytać i pokazać np. podczas wycieczki do muzeum. Tym bardziej, że o wyzwolenie Warszawy walczyły również małe dzieci. Upamiętnia je kopia Pomnika Małego Powstańca, którą również możemy obejrzeć w Muzeum Powstania Warszawskiego.





   Kartki możemy nabyć na poczcie lub wysłać on-line.

  Akcja trwa do 2 października, czyli do daty ostatniego dnia walk powstańców. 


PAMIĘTAJMY O POWSTAŃCACH WARSZAWSKICH!!!!!!

Komentarze