ANTYSTRESOWE KOLOROWANKI DLA DOROSŁYCH



    Podczas ostatniego wypadu po jakąś ciekawą książkę do kawusi, zauważyłam, że w sklepach sieciowych, także w księgarniach pojawiły się antystresowe kolorowanki dla dorosłych. Zatrzymałam się przy nich dłużej. Kolorowanki te stają się chyba coraz bardziej popularne, ponieważ przyciągały inne klientki sklepu  i szybko ubywały z półek. Doskonale pamiętam, że jako mała dziewczyna uwielbiałam kolorowanki. 






     Rzeczywiście, zabawa z kredką w dłoni sprawiała mi wtedy nie tylko wiele radości, ale w pewien sposób relaksowała, działała kojąco. Może rzeczywiście coś w tym jest? Wybór jest przeogromny. Kupiłam jedną, a za jakiś czas nabyłam kolejną. Przed narodzinami Tosia pracowałam w Sali zabaw. W ramach programu przygotowującego dzieci do przedszkola prowadziłam też różnego rodzaju zajęcia dydaktyczne i plastyczne. Z zamiłowania jestem również rękodzielnikiem, więc jak najbardziej kredki posiadam :-) 

Te kolorowanki to bogaty zbiór różnych obrazków. Niektóre mają tyle szczegółów, że ich pokolorowanie wymaga niemałej precyzji.






     Podoba mi się na taki relaksik!!!!! :-) Gdy synek śpi i mam wolną chwilę, wyciągam kredki, flamastry i cienkopisy z szuflady i maluję. Otwieram malowankę na chybił - trafił i maluję daną mozaikę. 





    Taką kolorowankę możemy zabrać na wyjazd czy wakacje. Zajmie nam czas gdy za oknem brzydka pogoda. Żywe kolory na pewno poprawią nam humor :)


  POLECAM! :-)

Komentarze